AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg vet at dette er et spørsmål jeg helst bør ta opp med lege, men tenkte det kunne vente til over helga, evnt. til i morgen om det blir enda verre. (Har fastlege i en annen kommune, og har veldig dårlig erfaring med noen av legene her.) I går fikk jeg noen intense smerter på venstre side i brystryggen. Hvis jeg retter opp ryggen så kommer det en del upassende gloser og noen tårer, og smertene stråler frem og under venstre bryst. Det er også vondt å puste dypt inn, men det føles greit å sitte fremoverbøyd. Tenker at det sikkert er muskulært, men har ikke gjort noe for å forstrekke musklene i det området. Brist i ribbeinet har også streifet tankene mine. Har du opplevd noe lignende, og fant du ut hva det var? Anonymous poster hash: a9058...c0b 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401533-intens-smerte-i-ryggbryst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.