Gå til innhold

Kan man bli helt "normal" igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest mammamor

Etter at man har født, kan man bli like stram i kjedemuskelaturen igjen som man var før man fikk barn? Nå har det gått 2 år siden jeg fødte et barn, og jeg har vært flink med å ta knipeøvelser, men jeg er ikke som før, jeg har blitt videre og det er ikke gøy å ha sex når man må kjempe en kamp for å få det til

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40158-kan-man-bli-helt-normal-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

De fleste opplever nok at de er litt videre i skjeden enn før de fødte, men normalt pleier ikke det å by på problemer i sex-livet. Knipeøvelser har som oftest god effekt. Hvis du kjenner at du ikke klarer å ha glede av et samleie, at du ikke kjenner noe, eller at det rett og slett gjør vondt, synes jeg du skal ta det opp med din lege, evt. en gynekolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...