Gå til innhold

Hva feiler meg?

Anbefalte innlegg

Hei!

Først må jeg si at jeg blir veldig takknemlig for innspill,...

Jeg har en del plager i kroppen, og får ikke nok hjelp av fast legen til å finne ut hva det er...

1.Hofter - Jeg har smerter i hoftene. Disse kommer og går, men er relativt plagsomt. De kjennes skrått fra rumpeballene og inn mot ledd/lyske. Jeg har også vondt framme ved lysken. Det er slik at jeg nesten tror jeg i tillegg har vondt i "urin systemet",...Smertene kommer i bølger, og er som en øm smerte. Det kommer flere ganger hver eneste dag og jeg klarer ikke å se noe mønster i det. Jeg kan også nevne at jeg merker at det har begynt å kneppe i hofteleddene siste måneder, jeg har aldri hatt noe slikt.Eller er rygg, nakke etc helt fint...

2. Penis - 

jeg har kløe og stikkinger i "urinrøret" , jeg skriver med klamm for det er så vansleig å si eksakt. Men det kjennes ut som at det er lang inn + selve penishodet. 

3. Kløe i øynene

Jeg klør mye i øynene og jeg blir noen ganger rød. Det har skjedd at jeg har vært "skremmende" rød på øynene, men når det skjer så ser jeg stort sett bare ut som at jeg har anstrengt øynene..., dvs, litt rød. Det har også skjedd at jeg har "slim" på øyeet

4. Smerter i øynene

Jeg har smerter i øynene, akkura som stikninger inni /bak øynene. Dette kommer og går, og noen dager er det ille og andre dager 

5. Stikninger i fingrer og tær/føtter

Jeg har smerter i fingre og tær, men ikke i leddene. Det kan plutselig stikke så jeg ynker meg, og det midt på tommelputen, eller ytterst på en pekefinger, eller en tå...Det er såpass at jeg mister ting jeg holder i hendene og jeg ikke konsenterer megJeg har ikke vondt i håndledd/ fingerledd og jeg kjenner ingen andre typer feil så som manglende blodomløp etc...

6. Svimmelhet

Fra tid til annen bli jeg lett svimmel og blek

Jeg har dobbeltestet meg for kjønnssykdommer og har ikke noe slikt!

Forslag til hva dette kan være????

Endret av Mannen4321
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401720-hva-feiler-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du skal gå til legen. Du er vel ikke redd for å gå til legen? Skjønner deg i så fall. Liker det ikke sjøl. Men det føles alltid bedre etterpå likevel. Rare greier.

Den eneste som tjener på at du ikke oppsøker legen, er legen. Som får mindre å gjøre.

Tvi tvi, kom deg av sted. Det er en ORDRE!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401720-hva-feiler-meg/#findComment-3578676
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...