Gå til innhold

Veldig sår hals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg har de siste dagene hatt en litt sår hals, det har frem til i går ikke plaget meg spesielt mye. I går ble det derimot mye verre og jeg sliter nå med å svelge noe som helst og sove kan jeg jo bare drømme om. Jeg så litt på halsen min og oppdaget at jeg har fått noen kviselignende prikker i halsen, hva kan dette skyldes? 

Anonymous poster hash: 3e52a...fdd

Fortsetter under...

Skrevet
  AnonymBruker skrev (På 3.11.2014 den 2.00):

Hei, 

Jeg har de siste dagene hatt en litt sår hals, det har frem til i går ikke plaget meg spesielt mye. I går ble det derimot mye verre og jeg sliter nå med å svelge noe som helst og sove kan jeg jo bare drømme om. Jeg så litt på halsen min og oppdaget at jeg har fått noen kviselignende prikker i halsen, hva kan dette skyldes? 

Kan være halsbetennelse. Hjelper med en tur til legen å få antibiotika. 

Anonymous poster hash: fe0f9...c41

Skrevet

Streptokokker

Anonymous poster hash: 28e49...314
Skrevet

Takk for svar! Er streptokokker noe som kan gå over av seg selv? Jeg vet de ikke er så veldig blide for å få halsbetennelser og den slags og legevakten, og legen min holder til i en annen by. 

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er, men vet hva som garantert lindrer: Spis is :)

Skrevet

Takk for tips! Skal definitivt spise litt is! :D 

Annonse

Skrevet

Kan også være starten på kyssesyke - mononukleose... Typisk med sånne prikker/belegg såvidt jeg husker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...