Gå til innhold

Press på blæra + klamydia

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå gått på 3 forskjellige antibiotika kurer for UVI i løpet av 2-3 måneder. Har ingen andre symptomer enn at jeg har et enormt press på blæra, nesten hele tiden og føler jeg må på do ganske ofte.. Det er spesielt vanskelig på kveldene.. Jeg var i tillegg hos gynekolog for to måneders tid, hvor det ble påvist klamydia. Måtte da ta en engangsdose for å kurere dette. Jeg fikk da beskjed om at det var årsaken til plagene. Tenkte derfor ikke noe mer over det, helt til jeg merket at plagene enda ikke var borte. Jeg var rett og slett flau over å gå til legen hele tiden, så det gikk en god måned før jeg hadde time igjen nå.. Fikk da påvist UVI igjen for 3 gang, og fikk en 3 dagers kur. Føle aldri noen bedring.. Nå har jeg time hos gynekolog igjen om en uke for å se om klamydia er borte, og ville samtidig ha vanlig sjekk fordi jeg har mye utflod og kløe. KAN dette presse på blæra ha noe med klamydia å gjøre, og at jeg enda ikke er kvitt det da?? Eller er det noe annet her i tillegg som ikke stemmer? Skal mase på legen om å få røntgen eller ultralyd nå, slik at jeg kan få sjekket om det er noe annet som kan være årsaken til plagene. Ganske slitsomt nå etter 3 måneder...

Har i tillegg mye mageplager, så det gjør det heller ikke bedre.. Har også ganske smerter nedentil i magen når jeg presser ned, og generelt vondt noen ganger.

Er det noen som har hatt noe lignende??? Jeg orker ikke flere kurer for UVI nå når det aldri blir bedre....

Anonymous poster hash: d665e...aa0
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401892-press-p%C3%A5-bl%C3%A6ra-klamydia/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...