becca72 Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Hei. Jeg har hatt en inseminasjon på rh 14 november, som ikke ble vellykket. Fikk så mensen 30 november. Og nå har jeg plutselig begynt å blø igjen! Har smerter som føles som menstrasjonsmerter og så har jeg litt "murring" i høyre side. Noen ganger litt vondt, men mest ubehagelig. Har hatt mye cyster, så det kan vel kanskje være det, men hvorfor blør jeg? Jeg har aldri før blødd mellom 2 menstrasjoner. Så jeg syntes det er litt ekkelt, og har ikke lyst å ta noen risk med underlivet nå. Ringte sykehuset på lørdag for å høre med de, fikk beskjed om å vente til over helgen, for det kunne bare være eggløsnings blødning (noe jeg aldri har hatt før). Hadde det ikke gitt seg over helgen, skulle jeg ringe lege. Og det har jeg i dag gjort. Sekretæren skulle høre med legen, og så skulle jeg ringe tilbake. Ringte 3 ganger, men hun hadde ikke fått tilbakemelding fra legen. Så jeg fikk prøve i morgen igjen. Men nå har jeg blødd i 3 dager. Og jeg blør fremdeles like mye (mer enn en vanlig mensen). Når jeg rører på meg kjenner jeg det renner, og er flere ganger på toalettet og tørker meg... Bekymrer jeg meg unødvendig? Har jo lest flere steder at man skal kontakte lege ved plutselig blødning. Men det er kanskje ikke så nødvendig allikevel? Hvor lenge kan jeg gå sånn uten å få det sjekket? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40194-bl%C3%B8dning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 19. desember 2001 Del Skrevet 19. desember 2001 Hvis man ikke er gravid eller har smerter er det for såvidt ingen grenser for hvor lenge man kan gå med en blødning når man nylig er grundig sjekket (i forb. med IVF). Hvis det ikke ser ut til å stoppe kan det være lurt med en sjekk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40194-bl%C3%B8dning/#findComment-151658 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.