Madelenemie Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Hei! Nå har jeg brukt de hver dag i ca 2 uker tror jeg, og jeg er veldig fornøyd. En utilsiktet bedring er at jeg svarer raskere, mye raskere. Jeg kjenner ikke at jeg har de på, derfor lett å bruke. Jeg liker fjernkontrollen godt, og jeg kan slå de av og på, slik at er det asfaltknusere og andre grusomme maskiner som bråker setter jeg på mute, og ellers annen støy. Når mennesker snakker til meg trykker jeg en gang til og de er på, og jeg hører så godt, og svarer raskt. Jeg hører det menneske forran meg sier bedre enn de andre menneskene i rommet, jeg tror derfor jeg svarer rakere for blir ikke så mye å sortere ut. Dette er det beste hjelpemiddel jeg har fått. Gleder meg til å vise min psykiater når hun kommer hjem fra sør-Amerika . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401982-h%C3%B8reapparatene-mine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.