Gå til innhold

overmoden for døgnet-rundt-sex

Anbefalte innlegg

Gjest lidenskapelig

hei -----

er i en noe vanskelig situasjon. kvinne, 40 år, aleneboer, to barn som far har samvær med.

mitt problem gjelder mangel på sex. uten en spesiell i tankene går det _nokså_ greit med sex-biten, det roer seg stort sett ned. men ensomhetsfølelsen er jo der...

nå har jeg imidlertid truffet en mann. vi har kontakt, men - typisk - han bor avsindig langt unna og det er problematisk å treffes.

det forhindrer ikke at jeg i all min våkne tid fantaserer om oss to, lidenskapelige og vellystige - selvsagt med en romantisk aura rundt det hele.... det er ikke den scene jeg ikke har frammanet når-som-helst. dessuten har jeg ikke nattesøvn.

alt dette er drepen for enhver konsentrasjon om det daglige - jeg har et viktig arbeidsprosjekt på gang.

nå kan jeg godt flørte med menn på byen, men er av den typen som går pent og stille hjem. det er bare helt feil med ons (stort sett, jeg har da gjort litt i min tid...).

kontaktannonser på nettet? jeg har lest endel, men det frister ærlig talt ikke så veldig. en masse styr, mailskriving, et treff for så å få helt avtenning? næh...

masturbasjon? for all del. men det er jo bare en blek skygge av to kropper og sjeler sammen.

som jeg nevnte, er 40 år og det jeg antar er en svært seksuell person. drifter blir bare sterkere og sterkere. det er i grunnen urkomisk med 20-åringer som synes å tro at folk i min alder har tørket inn. herregud...

hvorfor skriver jeg dette? aner ikke. jeg holder vel på å bli sprø.

kan kanskje føye til at min eks-mann er tilgjengelig for sex, men at jeg rett og slett ikke har lyst på ham lenger.

noen med sensasjonelt gode råd eller annet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40201-overmoden-for-d%C3%B8gnet-rundt-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tørket inn??? du er i din beste alder der du virkelig kan leve ut dine erfaringer:-)

Det er jo kvinner som deg gutta på tur drømmer om å møte, danser med deg kjenner du er heit men tørr ikke sjekke opp da du kansje virker for myndig og bestemt, eller at du rett å slett ikke tørr? Dere skjuler lysten godt og går hjem i det stille, ennå mer frustrert og dildosalget øker. Du er sikkert ikke alene om den frustrasjonen. Se å kom deg ut å få det du har lyst på:-))

Lykke til....

Gjest lidenskapelig

Tørket inn??? du er i din beste alder der du virkelig kan leve ut dine erfaringer:-)

Det er jo kvinner som deg gutta på tur drømmer om å møte, danser med deg kjenner du er heit men tørr ikke sjekke opp da du kansje virker for myndig og bestemt, eller at du rett å slett ikke tørr? Dere skjuler lysten godt og går hjem i det stille, ennå mer frustrert og dildosalget øker. Du er sikkert ikke alene om den frustrasjonen. Se å kom deg ut å få det du har lyst på:-))

Lykke til....

hei du,

neida, jeg er ikke av den myndige sorten i det hele tatt. ganske leken, blid og feminin.

ehhh..., hvor er de derre gutta på tur?????

*sikler mer enn vanlig*

Gjest lidenskapelig (mann)

Gutta på tur er her :-)

Jeg kunne godt skrevet samme innlegget som du, men med den forskjell at jeg er mann :-)

Samme alder, og samme tankegang hele døgnet ser jeg *S*

Tenk om vi bor nær hverandre også *sikle*

Sender deg en klem, og sier lykke til jeg :-)

Annonse

Gjest lidenskapelig

Gutta på tur er her :-)

Jeg kunne godt skrevet samme innlegget som du, men med den forskjell at jeg er mann :-)

Samme alder, og samme tankegang hele døgnet ser jeg *S*

Tenk om vi bor nær hverandre også *sikle*

Sender deg en klem, og sier lykke til jeg :-)

å guri. *kremt*, hvor bor du, da?

Gjest lidenskapelig

....dessverre ingen gode råd å komme med. Registrerer at jeg har det omtrent som deg nå som jeg er 35.....og skjønner det kommer til å bli et helvete å runde 40......;-)

ja, bare vent. :)

jeg trodde at det var den gangen jeg fylte 30 og noen små at det virkelig satte inn. men så blir det altså verre og verre...

i seg selv er det jo intet mindre enn fantastisk, det skjønner jo alle. men: uten en å dele med, et daglig lite helvete.

Gjest lidenskapelig

Jeg bor på vestlandet et sted...skal vi treffes og dempe litt av driftene ?

Klem igjen :-)

En k#t hilsen fra en lidenskapelig

hei...

takk skal du ha :), men det ble (nok en gang) i lengste laget...

herrejemini, er det ingen som bor _her_?

Annonse

at det var??? det skulle liksom være trøst å vite at det snubler mannfolk rundt med det samme i hodet - uten å vite _hvem_ det er?

:)

Det ville vel i såfall ikke være første gangen 2 skip med samme mål og samme last seiler forbi hverandre i natten.

Kanskje man burde opprette et "skipsregister" for nødstette.

Gjest Gro Isachsen, Sexpert

Gi ikke opp! Undrenes tid er ikke forbi. Plutselig står han der. Han du alltid har drømt om. Han du kan utforske alle dine seksuelle lyster sammen med. Men det krever at du tør å møte ham. Det betyr at du kanskje må gå igjennom en litt frustrerende leteperiode. Men han er der. Da finner du ut at letinga var verd innsatsen.

Du må kaskje vise nye sider av deg selv. Du må tørre å flørte og være deg selv - den du har signalisert du er i innlegget ditt. Hvor du kan møte ham, avhenger av hva slags mann du leter etter. Du kan selvsagt prøve en kontaktannsonse på nett eller Noen som passer for deg i Dagbladet, hvor du ærlig beskriver hvem du er og hvordan du ønsker en partner skal være. Da får du i alle fall silt ut noen som ikke passer. Eller du kan gå ut i verden å prøve å treffe ham. Dert nytter uansett ikke å sitte hjemme.

Du fikk dessverre ikke noen revolusjonerende tips. Du får ta det som en oppfording til å fortsette letinga. Mange av de som har vært innom her tyder på at det går mange menn rundt og har samme ønsker og lengsler som du.

Dessuten - han du har truffet som bor så avsindig langt unna – er han flyttbar?

Lykke til med letinga!

Gjest lidenskapelig

Gi ikke opp! Undrenes tid er ikke forbi. Plutselig står han der. Han du alltid har drømt om. Han du kan utforske alle dine seksuelle lyster sammen med. Men det krever at du tør å møte ham. Det betyr at du kanskje må gå igjennom en litt frustrerende leteperiode. Men han er der. Da finner du ut at letinga var verd innsatsen.

Du må kaskje vise nye sider av deg selv. Du må tørre å flørte og være deg selv - den du har signalisert du er i innlegget ditt. Hvor du kan møte ham, avhenger av hva slags mann du leter etter. Du kan selvsagt prøve en kontaktannsonse på nett eller Noen som passer for deg i Dagbladet, hvor du ærlig beskriver hvem du er og hvordan du ønsker en partner skal være. Da får du i alle fall silt ut noen som ikke passer. Eller du kan gå ut i verden å prøve å treffe ham. Dert nytter uansett ikke å sitte hjemme.

Du fikk dessverre ikke noen revolusjonerende tips. Du får ta det som en oppfording til å fortsette letinga. Mange av de som har vært innom her tyder på at det går mange menn rundt og har samme ønsker og lengsler som du.

Lykke til med letinga!

du verden for et hyggelig og positivt svar. tusen takk.

som jeg skrev er jeg mye alene med barn. det begrenser muligheten for leting. men, som du sier, undrenes tid er ikke forbi. jeg tar rådet ditt om å folde meg ut seriøst...

og han jeg har møtt: jeg er temmelig sikker på at vi ville fått det himmelsk - vi er så like på utrolig mange måter og ulike på sikkert like mange. med andre ord mye å glede seg over og ta tak i.

dessverre, vi er bortimot limt fast til hver vår by og hvert vårt land, om enn av ulike grunner. det som er farlig for oss er selvsagt hvis det blir alvorlig etter hvert. hvordan kan et evt. forhold overleve avstand og reising over tid? lengsler og smerte er ikke akkurat det jeg trenger.

til slutt kan jeg jo benytte anledningen til å takke alle for svar. veldig hyggelig.

Lykke til med letinga!

Hvor skal man lete når man er alene med barn og ikke jobber?

Har lett i 15 år jeg, men blir bare venner med gutta!

Ikke har jeg fri om kvelden heller og de få gangene jeg går på byen synes jeg det er et dårlig utvalg for oss over 40. Enten så er de sidrumpa og kåte eller så er de barnerumper, noe som blir slitsomt i lengden. De har stort sett ingen ting å snakke om som interesserer meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...