AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Hei Hadde håpet denne kunne vært helt anonym men ok. Jeg må jo få et svar på et vis også. Fra jeg var liten har jeg hatt svært svært krum penis. Nesten 90gr ned. Fikk en utredning når jeg var 18-20. Der sa de at urinrøret burde vært forlenget Men etter flere besøk hos urologer vil de forskjellige urologene bare stifte den sammen for å rette den opp. Noe jeg naturligvis ikke var interesert i siden den ikke er stor fra før av og dermed blir ytterligere ca 2cm mindre. Jeg har i tillegg vært redd for at den skulle knekke siden det rett og slett har vært vanskelig å gjennomføre et samleie. Jeg har likevel klart å lage 3 barn men i sommer rett og slett knakk den. Den er rød midt på og vond dersom den får lov å vokse. Alså ved antydning til ereksjon begynner den å verke. Ikke helt sant. Av og til verker den uansett selv når den er liten. Uff. Er det mulig å forlenge urinrøret eller ikke ? Har hørt at noen har reist til Italia og fixet på penisen. Jada, jeg vet at flere har fått problem etterpå. Men jeg har gitt opp. Skulle det bli enda verre, betyr det ingen ting. Jeg er imponert over de som sitter i rullestol og klarer akseptere det. Helt fantastisk mens jeg er en feiging som gjør alt klart for avreise bare fordi snurrebassen ikke virker. Dette er bare et siste forsøk selv om jeg regner med at det igjen bare koker vekk som vanlig. Ok. Fint om jeg kunne fått et svar. Jeg ønsker bare å få avsluttet saken enten det blir sånn eller sånn. Mvh Anonym Anonymous poster hash: e3669...84a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
dedalo Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Hei Hadde håpet denne kunne vært helt anonym men ok. Jeg må jo få et svar på et vis også. Fra jeg var liten har jeg hatt svært svært krum penis. Nesten 90gr ned. Fikk en utredning når jeg var 18-20. Der sa de at urinrøret burde vært forlenget Men etter flere besøk hos urologer vil de forskjellige urologene bare stifte den sammen for å rette den opp. Noe jeg naturligvis ikke var interesert i siden den ikke er stor fra før av og dermed blir ytterligere ca 2cm mindre. Jeg har i tillegg vært redd for at den skulle knekke siden det rett og slett har vært vanskelig å gjennomføre et samleie. Jeg har likevel klart å lage 3 barn men i sommer rett og slett knakk den. Den er rød midt på og vond dersom den får lov å vokse. Alså ved antydning til ereksjon begynner den å verke. Ikke helt sant. Av og til verker den uansett selv når den er liten. Uff. Er det mulig å forlenge urinrøret eller ikke ? Har hørt at noen har reist til Italia og fixet på penisen. Jada, jeg vet at flere har fått problem etterpå. Men jeg har gitt opp. Skulle det bli enda verre, betyr det ingen ting. Jeg er imponert over de som sitter i rullestol og klarer akseptere det. Helt fantastisk mens jeg er en feiging som gjør alt klart for avreise bare fordi snurrebassen ikke virker. Dette er bare et siste forsøk selv om jeg regner med at det igjen bare koker vekk som vanlig. Ok. Fint om jeg kunne fått et svar. Jeg ønsker bare å få avsluttet saken enten det blir sånn eller sånn. Mvh Anonym Anonymous poster hash: e3669...84a Sånt kan opereres. Ikke si at du har led med en knekt penis? Det er ikke mulig, tror jeg. Livsfarlig, og kreves øyeblikkelig operasjon. ps. Så at ingen hadde svart deg, så her har du i hvert fall ett svar.:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3586582 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Sånt kan opereres. Ikke si at du har led med en knekt penis? Det er ikke mulig, tror jeg. Livsfarlig, og kreves øyeblikkelig operasjon. ps. Så at ingen hadde svart deg, så her har du i hvert fall ett svar.:-) Hei der Joda. Det er fullt mulig å leve med knekt penis. Men hadde armen vært slik ville jeg fått time på flekken. Siste 6-7 måneder har den vært knekt ja. Den står i 90grader. 3cm ut så 90gr ned. Den har som sagt alltid vært veldig krum ned men nå er den som en knekt gren. Har vært hos 2 urologer. 1 seriøs og 1 useriøs. Den seriøse snakket med Riks`n og de lovet å vurdere meg (men tiden bare går) mens den useriøse bare ville sette i nagler alle veier til den ble rett. For meg er det helt uaktuelt. Hadde også et tredje alternativ. Fastlegen min sendte en tilvisning til lokalsykehuset. Joda Ingen problem, Jeg kunne forvente å komme inn innen 12 august 2014. Etter 2-3telefoner har jeg fortsatt ikke komt inn der. Disse 2 andre er private.... Mitt største problem er rett og slett at jeg fortsatt har sexlyst. Er det ikke mulig å få en medisin som kan stoppe sexlysten ? Det er søren så vont når den vokser. Og du. Det er helt naturlig at ingen svarer når det er "sånne" ting. Men gjelder det hoste, dårlig søvn e.l. svarer mange. Folk svarer på det de selv sliter med eller har interesse av. Eller når noen avslutter livet så får du høre at vedkommende må ha klikket helt. Da er det alltid "uff det er vel ikke noe som er så galt at de må avslutte....." Joda det er det, spørsmålet er bare hvordan en kan avslutte på en mest mulig skånsom måte for familien. Ikke bry deg om det siste men kunne jeg stoppet sexlysten. Så kunne jeg nok levd videre for jobben sin del. Jeg har en spennende jobb. Det må da vel gå an? Selv om den seriøse urologen sa han ikke ville gi meg. Takk Mvh Anonym Anonymous poster hash: e3669...84a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3587139 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hei der Joda. Det er fullt mulig å leve med knekt penis. Men hadde armen vært slik ville jeg fått time på flekken.Siste 6-7 måneder har den vært knekt ja. Den står i 90grader. 3cm ut så 90gr ned. Den har som sagt alltid vært veldig krum ned men nå er den som en knekt gren.Har vært hos 2 urologer. 1 seriøs og 1 useriøs. Den seriøse snakket med Riks`n og de lovet å vurdere meg (men tiden bare går) mens den useriøse bare ville sette i nagler alle veier til den ble rett. For meg er det helt uaktuelt. Hadde også et tredje alternativ. Fastlegen min sendte en tilvisning til lokalsykehuset. Joda Ingen problem, Jeg kunne forvente å komme inn innen 12 august 2014. Etter 2-3telefoner har jeg fortsatt ikke komt inn der. Disse 2 andre er private.... Mitt største problem er rett og slett at jeg fortsatt har sexlyst. Er det ikke mulig å få en medisin som kan stoppe sexlysten ? Det er søren så vont når den vokser. Og du. Det er helt naturlig at ingen svarer når det er "sånne" ting. Men gjelder det hoste, dårlig søvn e.l. svarer mange. Folk svarer på det de selv sliter med eller har interesse av. Eller når noen avslutter livet så får du høre at vedkommende må ha klikket helt. Da er det alltid "uff det er vel ikke noe som er så galt at de må avslutte....." Joda det er det, spørsmålet er bare hvordan en kan avslutte på en mest mulig skånsom måte for familien. Ikke bry deg om det siste men kunne jeg stoppet sexlysten. Så kunne jeg nok levd videre for jobben sin del. Jeg har en spennende jobb. Det må da vel gå an? Selv om den seriøse urologen sa han ikke ville gi meg. Takk Mvh Anonym Anonymous poster hash: e3669...84a Hei! Hvorfor får du ikke hjelp av det private helsevesen Det koster, men kan virke som du bør gå utenfor det offentlige, hvis du ikke får hjelp i systemet. Vi hadde et svært sykt barn og måtte til Tyskland for å få hjelp. Vi er mange som når vi blir syke må søke hjelp utenfor det offentlige . 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3587141 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dedalo Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Hei der Joda. Det er fullt mulig å leve med knekt penis. Men hadde armen vært slik ville jeg fått time på flekken. Siste 6-7 måneder har den vært knekt ja. Den står i 90grader. 3cm ut så 90gr ned. Den har som sagt alltid vært veldig krum ned men nå er den som en knekt gren. Har vært hos 2 urologer. 1 seriøs og 1 useriøs. Den seriøse snakket med Riks`n og de lovet å vurdere meg (men tiden bare går) mens den useriøse bare ville sette i nagler alle veier til den ble rett. For meg er det helt uaktuelt. Hadde også et tredje alternativ. Fastlegen min sendte en tilvisning til lokalsykehuset. Joda Ingen problem, Jeg kunne forvente å komme inn innen 12 august 2014. Etter 2-3telefoner har jeg fortsatt ikke komt inn der. Disse 2 andre er private.... Mitt største problem er rett og slett at jeg fortsatt har sexlyst. Er det ikke mulig å få en medisin som kan stoppe sexlysten ? Det er søren så vont når den vokser. Og du. Det er helt naturlig at ingen svarer når det er "sånne" ting. Men gjelder det hoste, dårlig søvn e.l. svarer mange. Folk svarer på det de selv sliter med eller har interesse av. Eller når noen avslutter livet så får du høre at vedkommende må ha klikket helt. Da er det alltid "uff det er vel ikke noe som er så galt at de må avslutte....." Joda det er det, spørsmålet er bare hvordan en kan avslutte på en mest mulig skånsom måte for familien. Ikke bry deg om det siste men kunne jeg stoppet sexlysten. Så kunne jeg nok levd videre for jobben sin del. Jeg har en spennende jobb. Det må da vel gå an? Selv om den seriøse urologen sa han ikke ville gi meg. Takk Mvh Anonym Anonymous poster hash: e3669...84a Bra at du har sekslyst da. Trodde den slags ble ødelagt etter så lang tid med brukket penis. For et helsevesen, blir helt desillusjonert jeg:-/ Men du har ikke smerter utenom ereksjon da? Er det ikke bare å ikke tenke på sex, for å unngå opphisselse? Kanskje bare sånn for eldre.. Så noen programmer fra akutten i Usa. De som brekker penisen under fx sex blir lagt rett på operasjonsbordet, og etterpå er alle glade. Hva gjorde du da du brakk penisen? Visste du ikke at den var brukket og trengte øyeblikkelig operasjon? Uansett. Ser ut som du er en tøff type som kan tåle det meste uten å mukke for mye. Håper du snart får innkalling til operasjon, stakkars deg:-/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3587213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei! Hvorfor får du ikke hjelp av det private helsevesen Det koster, men kan virke som du bør gå utenfor det offentlige, hvis du ikke får hjelp i systemet. Vi hadde et svært sykt barn og måtte til Tyskland for å få hjelp. Vi er mange som når vi blir syke må søke hjelp utenfor det offentlige . Hei der Syns det er vanskelig å finne frem til rette sykehuset i utlandet. Fant et i USA men når det gjelder snurrebassen. Uff det er så flaut også at jeg vet ikke om jeg orker. Skulle ikke skrivd noe. Beklager. Barna er snart voksne og kona er pen nok til å finne seg en ny så jeg får bare håpe dette ikke kan eller blir sporet på noe vis. Sorry. Håper du får en God jul i alle fall. Anonymous poster hash: e3669...84a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3588005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei der Syns det er vanskelig å finne frem til rette sykehuset i utlandet. Fant et i USA men når det gjelder snurrebassen. Uff det er så flaut også at jeg vet ikke om jeg orker. Skulle ikke skrivd noe. Beklager. Barna er snart voksne og kona er pen nok til å finne seg en ny så jeg får bare håpe dette ikke kan eller blir sporet på noe vis. Sorry. Håper du får en God jul i alle fall.Anonymous poster hash: e3669...84a Du har ikke blitt avvist av helsevesenet, men de somler noe helt utrolig. Jeg tror løsningen er å mase mest mulig på dem. Det jeg leste om knekt snopp er at det er alvorlig og man må til behandling med en gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3588007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Du har ikke blitt avvist av helsevesenet, men de somler noe helt utrolig. Jeg tror løsningen er å mase mest mulig på dem. Det jeg leste om knekt snopp er at det er alvorlig og man må til behandling med en gang. Hei Helt utrolig. Rikshospitalet sa i dag at de hadde 2års ventetid. Men jeg fikk tak i en annen privat klinikk. Og de kom med samme svaret jeg har fått i alle år. Det finnes kun en løsning. Den må snurpes sammen til den blir "rett". Alså den korteste siden er det som blir lengden. Når den da "står i 90grader" kan vel de fleste tenke seg resultatet. Den er ikke noe å ha verken sånn den er i dag eller sånn den "kan" bli. Det er heller ingen garanti for at smertene blir borte om den nagles sammen til en liten snutt. Enkelt sagt. Dette lar seg ikke gjøre noe med. Vet noen om et sykehus i utlandet som både kan forlenge urinrøret og fixe skjevheten ? Jeg tror for øvrig at det er urinrøret som holder den igjen sånn. Dersom det hadde blitt forlenget ville problemet vært ute av verden. Jada. Jeg er fullt klar over at når den først har knekt vil den uansett måtte ha blitt behandlet svært forsiktig. Jeg har absolutt ingen ting å tape dersom noen har et tips utenfor landets grenser. Ja i Norge også selfølgelig. Anonymous poster hash: e3669...84a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3588041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Hei Helt utrolig. Rikshospitalet sa i dag at de hadde 2års ventetid. Men jeg fikk tak i en annen privat klinikk. Og de kom med samme svaret jeg har fått i alle år. Det finnes kun en løsning. Den må snurpes sammen til den blir "rett". Alså den korteste siden er det som blir lengden. Når den da "står i 90grader" kan vel de fleste tenke seg resultatet. Den er ikke noe å ha verken sånn den er i dag eller sånn den "kan" bli. Det er heller ingen garanti for at smertene blir borte om den nagles sammen til en liten snutt. Enkelt sagt. Dette lar seg ikke gjøre noe med. Vet noen om et sykehus i utlandet som både kan forlenge urinrøret og fixe skjevheten ? Jeg tror for øvrig at det er urinrøret som holder den igjen sånn. Dersom det hadde blitt forlenget ville problemet vært ute av verden. Jada. Jeg er fullt klar over at når den først har knekt vil den uansett måtte ha blitt behandlet svært forsiktig. Jeg har absolutt ingen ting å tape dersom noen har et tips utenfor landets grenser. Ja i Norge også selfølgelig. Anonymous poster hash: e3669...84a Det er ditt liv, men jeg kan ikke skjønne at du ikke opererer sånn som de anbefaler. Det må da være bedre med en litt kortere sak som fungerer enn en noe som ikke kan brukes i det hele tatt? Jeg kan forstå at en kosmetisk operasjon har lang ventetid, men du fikk jo en akutt skade. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3588044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det er ditt liv, men jeg kan ikke skjønne at du ikke opererer sånn som de anbefaler. Det må da være bedre med en litt kortere sak som fungerer enn en noe som ikke kan brukes i det hele tatt? Jeg kan forstå at en kosmetisk operasjon har lang ventetid, men du fikk jo en akutt skade. Tilhører du dem som sier at størrelsen ikke betyr noe ? Les damenes innlegg. "Hvordan avslutte ved for liten penis ?" Jeg fikk for øvrig tilbud fra den private klinikken om at jeg kunne leie dem til å snurpe den sammen. Tipper det ville kostet ca 50.000,- og det hadde jeg ikke blunket for vis den ble brukbar. Men når det er sagt. Hva er det vi betaler skatt for ? Jaja. Skitt au. Men du ! Hadde bare alle akseptert at det virkelig er/var mitt liv. Hvorfor sier folk at han der var gal. Han tok livet sitt. Søren heller. Alt jeg ønsker er å få dø uten at folk sier jeg ble gal. Jeg har ordnet opp i alt. Testament, vinterstenging på hytta, vinteropptak av båten etc. De siste har jeg til og med laminert og hengt opp på sine respektive plasser. Det burde vært akseptert. I stedet må folk finne på andre løsninger for å slippe fri. Som du skjønner så har jeg hatt dette problemet siden jeg var ung og med dertil tilhørende tanker. Når jeg nå straks blir 50 er det på tide å gjøre det en selv ønsker mest. Uten å tenke på alle andre. Men jeg skulle så gjerne blitt husket for alt det andre jeg har gjort enn hvordan jeg avsluttet. Anonymous poster hash: e3669...84a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3588049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gargamel Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Jeg tror ikke størrelsen betyr noen ting når man er ute av drift i alle fall. Hvorfor har du det så travelt med å sjekke ut, forresten? Du får jo milliarder av år å være død uansett. Er det ikke verd se hvordan ting går i alle fall? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3588055 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 En Mann er i mine øyne oftest snill, omtenksom, betryggende/støttende og smilende. Han er ren og velstelt og lukter godt. Som du ser, så er en god Mann er så mye mer enn hans penis. Jeg hadde en velutstyrt kjærest. Han dumpet jeg. Han manglet endel av de andre egenskapene (noen listet ovenfor) som betyr noe for meg. Min nåværende kjærest/mann har de egenskapene jeg verdsetter, men er mindre der nede. Ærlig talt- det betyr INGENTING. Han er i mine øyne en skikkelig Mann. Føler meg så trygg sammen med han. Jeg vet han alltid stiller opp for meg- og at han alltid vil bære den tyngste posen, og åpne de vanskelige syltetøyglassene. Anonymous poster hash: 0e511...065 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3588056 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dedalo Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Sorry, det er bare litt vanskelig å fordøye. Er du helt sikker på at du har brukket den? Det finnes andre tilstander, der penis blir krum pga en sammentrekning. Kona di burde støtte deg, ikke finne en annen:-/ "for better and for worse" vet du. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3589350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dedalo Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Har du hatt dette problemet siden du var ung, og nå er du straks 50? Brekt penis i ca 30 år??? Nei, da er det nok snakk om en krumning av penis, som har utviklet seg over flere år, og det er noe annet enn knekt penis. Det må også opereres. (men det er ikke en livstruende tilstand, sikkert fryktelig ubehagelig og plagsom likevel) Du finner nok ut av det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3589358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hei Den har alltid vært krum ja. Men i sommer knakk den rett og slett. Helt tydelig det dessverre. Dette har jeg vært redd hele livet. Rart jeg ble så gammel før det skjedde. Men jeg har hatt med meg bilder til urolog. Og det synes dessverre veldig godt. I tillegg til vinkelen er den veldig rødsprengt "oppå" og blod utredelsene viser naturligvis ekstra godt når den vokser....Da må jeg bare tenke på alt mulig annet. Men urologene sier at uansett er det bare en ting å gjøre. Krympe den. Det har de gjort i 50år sider de, og det nytter ikke diskutere med slike dyktige fagfolk. Men sliter du med hoste ? Da kan du få hjelp. På det området er de komt videre i løpet av de siste 50 år. Det er helt sikkert flere som meg. Men dette er noe man ikke snakker om. Og jeg skjønner nå veldig godt hvorfor. Det er rett og slett ikke noe å fixe. Det vil si. Jeg hadde håpet det var noen som hadde et godt sykehus forslag i utlandet. Men etter å ha undersøkt både her og der innser jeg fakta. Null - null sjangs. Ikke engang noe for "knekke" sexlysten. Det hadde jo hjulpet bare det. Når jeg ber urologene om det bare ler de av meg. De ønsker bare å "sope i den" en haug med nagler til den blir "rett". De innrømmer at det blir mange nagler for å rette den opp. Men det er det vi har gjort - gjør og skal gjøre. Helt håpløst dessverre. Det er som et mareritt du bare håper å komme ut av. Dersom noen med samme problem skulle finne på å lese dette.: Gløm at finnes hjelp - Det er bare prat. Prøv om du kan lære deg og leve i sølibat. Men dette siste kommer ikke bare an på deg, ja dersom du har en samboer da. Ok. Som du ser. Jeg har i alle fall funnet ut at det ikke er noe å gjøre. Han der som sier tullings har sikkert alt sitt utstyr i orden. Eller om det er ei dame så har sikkert gubben alt utstyr i orden. Det er akkurat som de som sier at det ikke betyr noe når du mister håret. Er det mulig å si noe så dumt. Ingen ville vært uten hår heller om de kunne beholdt det. Sånn er det også med snurrebassen. Ingen vil være uten en funksjonell snurrebass men noen klarer helt sikkert og leve uten. Duu. En ting til. Jeg bløffer overhodet ikke. Jeg ringte Riks`n. De hadde sendt saken i retur fordi de hadde 2 års ventetid. Legen min var sikker på at de ville ta i mot meg så han ba meg ta med bildene selv når jeg fikk innkalling. Det var trolig veldig dumt at de ikke ble sendt med. Men nå er det i alle fall for sent. Jaja. Alle kan ikke være like heldige. Håper du får en fin jul i alle fall. Anonymous poster hash: e3669...84a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3589570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayia Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Men urologene sier at uansett er det bare en ting å gjøre. Krympe den. Det har de gjort i 50år sider de, og det nytter ikke diskutere med slike dyktige fagfolk. Men sliter du med hoste ? Da kan du få hjelp. På det området er de komt videre i løpet av de siste 50 år. Duu. En ting til. Jeg bløffer overhodet ikke. Jeg ringte Riks`n. De hadde sendt saken i retur fordi de hadde 2 års ventetid. Legen min var sikker på at de ville ta i mot meg så han ba meg ta med bildene selv når jeg fikk innkalling. Det var trolig veldig dumt at de ikke ble sendt med. Men nå er det i alle fall for sent. Enten er praksisen veldig ulik i Oslo og i trøndelag, for her her bandles brudd i penis som akuttsak http://www.dagbladet.no/nyheter/1998/06/14/111197.html Er du sikker på at det ikke er sånn at du 1. har fått tilbud men takket nei fordi du er redd for at penis blir kortere eller 2. har misforstått? Les artikkelen jeg linket til og ta kontakt med sykehuset i Levanger dersom du ønsker å gjøre noe med bruddet men blir avvist på østlandet. Men sjekk først at du BLIR avvist og ikke har misforstått noe. Ellers skjønner jeg ikke helt det du sier om "at det ikke har endret seg på 50 år". Du sier jo senere at bruddet kom i fjor? Hva er det som ikke har endret seg? Hvorfor blander du krummingen og bruddet? Kan dette være årsaken til at du ikke er tilbudt akuttbehandlig, dvs at du snakket om flere og ulike ting om hverandre til legene? Endret 8. desember 2014 av Kayia 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3589584 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dedalo Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Da hadde jeg valgt en kortere penis, uten tvil. Hovedsaken må være å slippe ubehag. (og som du sier, du har fått barn, så den saken er i orden, og det er jo kjempebra) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3589779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei der Syns det er vanskelig å finne frem til rette sykehuset i utlandet. Fant et i USA men når det gjelder snurrebassen. Uff det er så flaut også at jeg vet ikke om jeg orker.Skulle ikke skrivd noe. Beklager. Barna er snart voksne og kona er pen nok til å finne seg en ny så jeg får bare håpe dette ikke kan eller blir sporet på noe vis. Sorry. Håper du får en God jul i alle fall. Anonymous poster hash: e3669...84a Hei! Du har jo et stort smertefult problem, Jeg håper du finner en løsning, hjelp, og jeg kan ikke forstå!! At du ikke får helsehjelp i Norge:-(! Som oftest er ektefeller støttende! Selv når vi ikke tror og forventer det, og det er bra du nå oppsøker og etterspør hjelp. Dette må du prøve tenke hvordan løse! Og legge vekk tanker om at flaut. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3589794 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hei Den har alltid vært krum ja. Men i sommer knakk den rett og slett. Helt tydelig det dessverre. Dette har jeg vært redd hele livet. Rart jeg ble så gammel før det skjedde. Men jeg har hatt med meg bilder til urolog. Og det synes dessverre veldig godt. I tillegg til vinkelen er den veldig rødsprengt "oppå" og blod utredelsene viser naturligvis ekstra godt når den vokser....Da må jeg bare tenke på alt mulig annet. Men urologene sier at uansett er det bare en ting å gjøre. Krympe den. Det har de gjort i 50år sider de, og det nytter ikke diskutere med slike dyktige fagfolk. Men sliter du med hoste ? Da kan du få hjelp. På det området er de komt videre i løpet av de siste 50 år. Det er helt sikkert flere som meg. Men dette er noe man ikke snakker om. Og jeg skjønner nå veldig godt hvorfor. Det er rett og slett ikke noe å fixe. Det vil si. Jeg hadde håpet det var noen som hadde et godt sykehus forslag i utlandet. Men etter å ha undersøkt både her og der innser jeg fakta. Null - null sjangs. Ikke engang noe for "knekke" sexlysten. Det hadde jo hjulpet bare det. Når jeg ber urologene om det bare ler de av meg. De ønsker bare å "sope i den" en haug med nagler til den blir "rett". De innrømmer at det blir mange nagler for å rette den opp. Men det er det vi har gjort - gjør og skal gjøre. Helt håpløst dessverre. Det er som et mareritt du bare håper å komme ut av. Dersom noen med samme problem skulle finne på å lese dette.: Gløm at finnes hjelp - Det er bare prat. Prøv om du kan lære deg og leve i sølibat. Men dette siste kommer ikke bare an på deg, ja dersom du har en samboer da. Ok. Som du ser. Jeg har i alle fall funnet ut at det ikke er noe å gjøre. Han der som sier tullings har sikkert alt sitt utstyr i orden. Eller om det er ei dame så har sikkert gubben alt utstyr i orden. Det er akkurat som de som sier at det ikke betyr noe når du mister håret. Er det mulig å si noe så dumt. Ingen ville vært uten hår heller om de kunne beholdt det.Sånn er det også med snurrebassen. Ingen vil være uten en funksjonell snurrebass men noen klarer helt sikkert og leve uten. Duu. En ting til. Jeg bløffer overhodet ikke. Jeg ringte Riks`n. De hadde sendt saken i retur fordi de hadde 2 års ventetid. Legen min var sikker på at de ville ta i mot meg så han ba meg ta med bildene selv når jeg fikk innkalling. Det var trolig veldig dumt at de ikke ble sendt med. Men nå er det i alle fall for sent. Jaja. Alle kan ikke være like heldige. Håper du får en fin jul i alle fall. Anonymous poster hash: e3669...84a Hei! Hva er galt med nagler i penis? Er ikke det ok? Er ikke poenget at den er rett slik at du kan ha sex? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3589798 Del på andre sider Flere delingsvalg…
dedalo Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Enten er praksisen veldig ulik i Oslo og i trøndelag, for her her bandles brudd i penis som akuttsak http://www.dagbladet.no/nyheter/1998/06/14/111197.html Er du sikker på at det ikke er sånn at du 1. har fått tilbud men takket nei fordi du er redd for at penis blir kortere eller 2. har misforstått? Les artikkelen jeg linket til og ta kontakt med sykehuset i Levanger dersom du ønsker å gjøre noe med bruddet men blir avvist på østlandet. Men sjekk først at du BLIR avvist og ikke har misforstått noe. Ellers skjønner jeg ikke helt det du sier om "at det ikke har endret seg på 50 år". Du sier jo senere at bruddet kom i fjor? Hva er det som ikke har endret seg? Hvorfor blander du krummingen og bruddet? Kan dette være årsaken til at du ikke er tilbudt akuttbehandlig, dvs at du snakket om flere og ulike ting om hverandre til legene? Det var forresten en veldig informativ artikkel du viste til der (Dagbladet). Den ga jo svaret TS trengte.:-) ps Interessant måte å beskytte seg mot voldtekt, rett og slett brekke voldtektsmannens penis, det er til pass for dem, godt tips:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/#findComment-3589889 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.