AnonymBruker Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Enten er praksisen veldig ulik i Oslo og i trøndelag, for her her bandles brudd i penis som akuttsak http://www.dagbladet.no/nyheter/1998/06/14/111197.html Er du sikker på at det ikke er sånn at du 1. har fått tilbud men takket nei fordi du er redd for at penis blir kortere eller 2. har misforstått? Les artikkelen jeg linket til og ta kontakt med sykehuset i Levanger dersom du ønsker å gjøre noe med bruddet men blir avvist på østlandet. Men sjekk først at du BLIR avvist og ikke har misforstått noe. Ellers skjønner jeg ikke helt det du sier om "at det ikke har endret seg på 50 år". Du sier jo senere at bruddet kom i fjor? Hva er det som ikke har endret seg? Hvorfor blander du krummingen og bruddet? Kan dette være årsaken til at du ikke er tilbudt akuttbehandlig, dvs at du snakket om flere og ulike ting om hverandre til legene? Hei der Takk for artikkelen. Jeg kommer til å ringe dem. Men spørsmålene dine. Beklager at jeg er litt rask. Må på jobb anten det er sånn eller sånn. 1. Jeg har fått tilbud fra det private. Så jeg kan få kjøpt en "løsning med nagler". 2. Nei jeg syns ikke jeg har misforstått. "At det ikke har endret seg på 50år". Urologene jeg har snakket med vil bare bruke en masse med nagler til den står rett. Det har de gjort i 50år. Ingen ting nytt der. Når jeg var 18-19 var jeg hos en spesialist. Jeg ble lagt i full narkose. Snurrebassen ble fylt opp. Urologen sa da at de vurderte og forlenge urinrøret for de mente det var det som hovedproblemet. Noe jeg også mener men ingen av de urologene jeg har snakket med etterpå vil det. Det er ikke med på den diskusjon i hele tatt. Det er nagler punktum. Og beklager. Den er ikke stor fra før av. Ved å snurpe den sammen vil den bli ytterligere 2-3cm mindre. Derfor er konklusjon. Ubrukelig i dag og ubrukelig etter nagling. Det er urinrøret som holder den nede i vinkel. Urinrøret er som et tau. Akkurat som du binder ned en grein på frukttreet ditt. Så bare nagler er rett og slett ikke et alternativ for meg. Men. Tusen takk. Jeg sjekker opp tipset ditt før jeg gjør noe mer. Men jeg er så langt nede nå etter 30år at jeg har bare lyst å slippe fri uten at noen skulle si jeg var gal. Men får jeg noen til å ta det som et forsøksprosjekt så er det helt ok. Jeg har bedt andre urologer om det også. Hvorfor ikke ta det som et forsøksprosjekt. Men de er livredde for å få et forsøk som gikk galt på CV`n sin. Nei no. Men igjen tusen takk. Dette er uansett det eneste reelle tipset jeg har fått. Anonymous poster hash: e3669...84a 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402170-penis-knekt-penis/page/2/#findComment-3589890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.