Kvinne1986 Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hei! Jeg har de siste månedene slitt mye med diffuse plager som tretthet og lite energi. De to siste månedene har jeg blitt vesentlig verre, og jeg er i tillegg mye kvalm og har en ny form for hodepine (sitter i tinningene). Den siste uken har jeg våknet opp med hodepine og kvalme hver morgen, og det hender at jeg våkner om natten av samme årsak. Jeg har også «besvimt»: en gang mistet jeg bevisstheten - de andre gangene har jeg gjenkjent symptomene og forebygd ved å sette meg med hodet mellom benene. Alle gangene har jeg nemlig blitt progressivt kvalmt, og sett gult før alt blir svart. Er slapp hele tiden, spesielt i bena, og orker ikke å stå i mer enn noen minutter om gangen. Jeg bor i ett utviklingsland med dårlig helsevesen, men de (få) testene jeg har tatt viser noe anemi (like under referansepunktet, tar nå jern- og vitamintilskudd), ingen infeksjon, og litt lav puls (90/70). Jeg trives ikke veldig godt i dagliglivet, men føler meg ikke deprimert da jeg vet at livssituasjonen min slik den er nå er forbigående, og jeg har trivelige folk rundt meg og mye jeg ser frem til. Er ikke stresset. Ingen mageproblemer. Er ikke gravid. Jeg lurer selvsagt på hva dette kan vere (og hva jeg eventuelt kan gjøre), og ikke minst lurer jeg på om det kan vere risikabelt å utsette en ordentlig legekonsultasjon hjemme til slutten av året. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402187-trett-slapp-morgenhodepine-kvalm-og-besvimelse-uten-legehjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Dette kan være faretegn på mye, ikke nødvendigvis alvorlig men dra å hør med lege hjemme i Norge. Jeg har selv jern og vitamin mangel, hatt mye hodepine og vært trøtt, men aldri kvalm. Lege som er flink bør oppsøkes før det blir verre, utsettelse er kanskje ikke så lurt.Anonymous poster hash: 142a4...778 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402187-trett-slapp-morgenhodepine-kvalm-og-besvimelse-uten-legehjelp/#findComment-3584551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.