Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg testet positivt for noen dager siden og er ca 5 uker på vei!

Vi synes det er altfor tidlig å fortelle venner og familie ennå. Men de kommer til å lure hvis jeg ikke tar meg litt rødvin på 2.juledag og nyttårsaften.

Men så kom samboer på at jeg kan jo drikke alkoholfri rødvin! Lurt!

Det kan vel ikke være skadelig for barnet vårt!?

Klem fra Marte

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40227-alkoholfri-r%C3%B8dvin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alkoholfri rødvin er helt sunt (ikke så godt, da..)

Men vil de ikke se flasken da?

Jeg fikk mannen min til å hjelpe meg, vi byttet ubemerket glass i løpet av selskapet, han drakk av mitt glass når ingen så det, jeg drakk mest vann osv. Det gikk greit.

Vi tenkte å helle den alkoholfri vinen over på en annen flaske. Skikkelig prosjekt! : ) Hva gjør man ikke for å holde det hemmelig! : )

Har tenkt på det der med antibiotika, men venninnene mine kommer helt sikkert til å bli mistenktsomme da. For de vet at man kan drikke selv om man går på det.

Tror jeg holder meg til planen om alkoholfri vin.

For et teit "problem"....: )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40227-alkoholfri-r%C3%B8dvin/#findComment-151562
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...