Gå til innhold

utslett og løs mage, allergi mot melk/laktose?

Anbefalte innlegg

Jeg startet en tråd tidligere der jeg ville ha tips om mat mot løs mage. Er en uke siden nå. Enda ikke blitt bra. Nå dukket det også plutselig opp et rødt utslett på armene mine og har ikke sjekket ordentlig resten av kroppen, men føler det klør litt her å der. 

Har generelt tørr hud og eksem i blant, men dette er annerledes enn de tørr flekkene jeg pleier å få. Huden er flammende rød her og der på armen og ser ut som jeg har rød gåsehud, klør veldig også. 

Kan dette være melke/laktose allergi? 
Jeg har ikke som jeg vet om hatt dette før, pleide å få vondt i magen av mye sjokolade men det er ikke noe jeg sliter med. 
Men som sagt har jeg hatt utrolig løs mage, og også ryggsmerter. Har dette sammenheng? Jeg er ungdom så kan mna få melkeallergi så gammel?? 

Anonymous poster hash: e2a65...faf

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...