Gå til innhold

HIV?

guttsomtrengerhjelp

Anbefalte innlegg

guttsomtrengerhjelp

Hei. For 5 uker siden hadde jeg ubeskyttet sex (samt aktiv og mottakende oralsex) med
en kvinne i Los Angeles, og for 5 dager siden hadde jeg beskyttet analsex med
en annen kvinne samt mottok oralsex (uten kondom) fra henne. Nå opplever jeg mange symptomer på HIV og er veldig redd og nervøs.

Det første som skjedde var at jeg begynte å klø noe veldig i ansiktet og på overkroppen. Deretter fikk jeg en brennende og tørr følelse i munnen kombinert med sår hals (ubehagelig å svelge og puste - føles som det er en diger klump i halsen). Tungen min er hvitere enn normalt og bakerst på tungen har jeg 3-4 "blemmer" "oppe" på tungen på sidene (se bilde). Ganen min er også helt hvit. Det venstre øyet mitt har også vært sårt og litt rennende. I tillegg til dette har jeg i løpet av det siste døgnet fått stikkende smerter i pungen/testiklene samt kvalme ved tid til annen. Jeg er nå nesten 100 % sikker på at jeg har fått HIV o

Det at jeg har såpass mange symptomer nesten samtidig bekymrer meg veldig, da jeg ikke helt klarer
å finne andre forklaringer på dette enn HIV. Jeg er 25 år gammel og har
aldri opplevd noe sånt tidligere, og er nå veldig veldig redd for at jeg
har pådratt meg HIV i ren idioti. Jeg lurer derfor på hva jeg kan gjøre
nå og hvor sannsynlig det er for at det er HIV, hva jeg kan gjøre videre,
og hvordan dette vil prege livet mitt i fremtiden i såfall?
--------------------------------------------------

post-173019-0-44019800-1417164911_thumb.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402357-hiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør snarest få testet deg for kjønnssykdommer siden du har disse symptomene og har hatt ubeskyttet sex, det er vel ingen eksperter her lenger så at tilfeldige forumbrukere skal spekulere i prosentvis sjangse er vel ikke så veldig fruktbart. Det går forøvrig ann å leve lange og fine liv med HIV, det er ikke en dødsdom (i Norge hvor det er gratis medisiner) men noen blir litt hardere rammet enn andre da

Anonymous poster hash: 00c27...a46
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402357-hiv/#findComment-3586524
Del på andre sider

Hei. For 5 uker siden hadde jeg ubeskyttet sex (samt aktiv og mottakende oralsex) med

en kvinne i Los Angeles, og for 5 dager siden hadde jeg beskyttet analsex med

en annen kvinne samt mottok oralsex (uten kondom) fra henne. Nå opplever jeg mange symptomer på HIV og er veldig redd og nervøs.

Det første som skjedde var at jeg begynte å klø noe veldig i ansiktet og på overkroppen. Deretter fikk jeg en brennende og tørr følelse i munnen kombinert med sår hals (ubehagelig å svelge og puste - føles som det er en diger klump i halsen). Tungen min er hvitere enn normalt og bakerst på tungen har jeg 3-4 "blemmer" "oppe" på tungen på sidene (se bilde). Ganen min er også helt hvit. Det venstre øyet mitt har også vært sårt og litt rennende. I tillegg til dette har jeg i løpet av det siste døgnet fått stikkende smerter i pungen/testiklene samt kvalme ved tid til annen. Jeg er nå nesten 100 % sikker på at jeg har fått HIV o

Det at jeg har såpass mange symptomer nesten samtidig bekymrer meg veldig, da jeg ikke helt klarer

å finne andre forklaringer på dette enn HIV. Jeg er 25 år gammel og har

aldri opplevd noe sånt tidligere, og er nå veldig veldig redd for at jeg

har pådratt meg HIV i ren idioti. Jeg lurer derfor på hva jeg kan gjøre

nå og hvor sannsynlig det er for at det er HIV, hva jeg kan gjøre videre,

og hvordan dette vil prege livet mitt i fremtiden i såfall?

--------------------------------------------------

Jeg forstår at du er bekymret og du bør oppsøke lege. Det er ingen vits i å spekulere over hvordan "noe" vil prege livet ditt i fremtiden før du vet hva "noe" er. 

Anonymous poster hash: 77503...c1a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402357-hiv/#findComment-3586543
Del på andre sider

Det mest sannsynlig at det er noe annet virus du har fått. Men uansett er det viktig å gå til lege. Hvis det er HIV så finnes det gode medisiner mot det i dag, og mange blir er helt friske så lenge man tar medisiner hver dag. Og da vil ikke livet ditt bli så annerledes enn det er i dag. Fatt mot. Det ordner seg. Slutt å bekymre deg. :-)<br /><br />Hilsen en som selv har hatt symptomer og vært veldig redd. Men er frisk som en fisk :-).

Anonymous poster hash: b5936...122

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/402357-hiv/#findComment-3586545
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...