Blomsterfluen Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hei. Dette er viktig for meg å få greie på, fordi jeg har alltid hatt lyn i hodet med suselyd mens det kommer, som om noe i hjernen gir strøm til først en del av hjernen så resten av hjernen selv uten å noengang ha brukt ssri medisin. først kommer en liten lyn i litt av hjernen, så kommer et sterkere i større del av hjernen og så kommer et sterkt tilslutt som liksom bres over hele hodet. Smertefritt. Disse lynene varer i mindre enn ett sekund hver, og har alltid plaget meg siden barndommen. De har tillogmed plaget meg når jeg har gått på antideprisiva. De kommer om jdg sitter i ro, eller beveger meg, eller det blir fra varmt til kalt. Disse lynene er i perioder, og kan være jevnt fordelt hele dagene. Alle gangene jeg har tatt eeg, har de funnet noe som liknet epileptogenisk aktivitet, men uten kliniske anfall i det heletatt. Jeg har også dysfunksjon på høyre hjernehalvdel står det i papirene. Jeg er nemlig usikker på om disse lynene kan være disscharges i hjernen som minner om epileptisk aktivitet, eller om det er noe annet. Det er ivertfall ikke exploding head syndrome, for det har jeg også en gang i blandt når jeg skal sove og er helt anderledels. Har noen noen erfaring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402387-lyn-i-hodet-uten-ssri-bruk-eller-avsluttning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.