Gå til innhold

Fødselspenger

Anbefalte innlegg

Gjest rettigheter ?

Jeg har jobbet i mange år - og har full jobb tom 31/12. Skal i 2 måneder gjøre en liten jobb for noen bekjente. Disse to månedene vil være med i grunnlaget for beregning av permisjon (er nødvending for å komme innenfor regelen om å ha jobbet 6 av de siste 10 månedene før permisjonen starter) Er det av betydning om jeg feks jobber 50% stilling til 100 kroner timen - eller om jeg jobber 100% til 50 kroner timen ? Dvs er det stillingsandelen, lønnsnivået - eller begge deler som teller ved beregning av fødselspengene (penger og tid) ? Vil legge til at min inntekt de siste tre årene har vært mye høyere enn maksimale fødselspenger. Jeg håper at trygdekontoret da vil se på min inntekt de siste tre år - og ikke bruke den siste måneden.

Tusen takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40257-f%C3%B8dselspenger/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...