AnonymBruker Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg sliter med stiv nakke og er veldig ung, men jeg trener for å bli kvitt det. Jeg har de siste tre dagene, kanskje lenger også men med en liten pause hatt en hodepine jeg ikke finner forklaring på. Den kjennes som et stramt bånd akkurat som spenningshodepine men samtidig har jeg merkelige smerter her og der på hode. I skrivende stund kjennes det sviende og stikkende i pannen rett over høyre øyet, og jeg føler at øynene er fuktige og svir som når du har grått mye. Jeg får innimellom sånne rare lignende smerter andre steder på hodet og det er litt skummelt da jeg har angst fra før. Idag var jeg så trøtt at jeg ikke klarte å holde meg våken på bussen og sovnet flere ganger men våknet innimellom. Vært veldig ør og rar i hodet men tenker dette er angst. Det er også veldig trykkende følelse i hodet. Jeg har ikke hatt ting som syns forstyrrelser, bruker briller fra før så, og heller ikke bevissttap o.l Får ikke til å sove for jeg tenker på dette, derfor haster i parantes. Håper noen har noe svar i kveld. Har veldig stiv nakke i skrivende stund også. Denne hodepinen har vart i 3 dager som sagt tror jeg, men har hatt smerter lenger. Hadde menstruasjon forrige uke så hodepinen der var nok pga det. Jeg har jernmangel men har når begynt med tabletter mot det. Vær så snill noen svar litt kjapt. Anonymous poster hash: 49b1a...aa5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402651-merkelig-hodepine-haster/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.