AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Jeg er en kvinne på snart 50, som i perioder har vært plaget med en del kløe i og rundt endetarmen. Vanligvis har det var en periode, for så å ha forsvunnet. Men denne gang har det vart lenger. Perioder er det nesten borte nå også da. Jeg har egentlig i mange år vært plaget med hard mage og forstoppelse i perioder. Men synes ikke det har vært så ille heller i det siste. Ikke etter at jeg begynte å bruke Herbalife shake til frokost. Den har nemlig fått fart på magen, slik at jeg etter lunsj gjerne må løpe på toalettet med løs mage. Spiser jeg varm lunsj som middagsrester er magen værre enn om jeg spiser knekkebrø. Men spørsmålet mitt er plagene i og rundt endetarmen. Kjenner jo at jeg blir bekymret for kreft.... Jeg prøver å smøre meg enten med scheriproct salve eller ac3 salve. Begge mot endetarmsplager og kløe. Jeg vet at jeg har hatt hemoroider x-antall ganger, og har nok det nå også. I tillegg kjenner jeg en øm kul, rett på oversiden av endetarmen. Kan nesten kjennes litt ut som en kvise, men regner ikke med at det er det der da. Den kjennes omtrent ut som en ert.Og som sagt, litt øm eller sår. Ja, skal bestille time hos legen, han er ikke tilstede i dag. Men skal bestille meg time på mandag. Men kjenner nå at jeg i grunn blir redd for kreft når det gjelder dette her Anonymous poster hash: 84aa7...a96 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/402665-ubehag-rundt-og-i-endetarmen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.