Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Jeg ønsker alle brukere av Dr Online en god og fredelig julefeiring :-) Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller for rusa, som slenger med leppa; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-) Lytt mer enn du snakker. Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses. Snart er det nyttår :-) Ha det fint :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 God jul og takk for ordene :-) 0 Siter
usikker Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Takk NHD.. Håper jeg, og andre som har det vanskelig, klarer oss fint gjennom julen. De beste ønsker for alle her på DOL, god jul! 0 Siter
ISW Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 God jul NHD, og takk for at jeg ble frisk i år :-) Ønsker også alle andre på DOL en god julefeiring og takk for mange konstruktive diskusjoner i 2014. Ser frem til flere til neste år! 0 Siter
slabbedask Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 Takk for det, og god jul og godt nytt år! 0 Siter
DoleMari Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 God jul til deg også, NHD Kloke ord å ha med seg på veien:) 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 God jul til alle :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 En riktig god jul til både NHD og Admin 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 God jul! Tradisjonen tro har brannalarmen nettopp blitt utløst av naboens ribbe 0 Siter
FGT Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 God jul! Tradisjonen tro har brannalarmen nettopp blitt utløst av naboens ribbe Kanskje de har begynt med nyttårsfeiringen alt ? 0 Siter
cilie Skrevet 24. desember 2014 Skrevet 24. desember 2014 God jul!! - Og det var et enkelt, men effektivt lite råd: " vær glad det ikke er du som er sånn." Det skal jeg jaggu huske på!! 0 Siter
tårnsvale Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 Jeg ønsker alle brukere av Dr Online en god og fredelig julefeiring :-)Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller for rusa, som slenger med leppa; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-) Lytt mer enn du snakker.Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses.Snart er det nyttår :-)Ha det fint :-)Gode råd, tar dem med meg! God jul! 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 25. desember 2014 Skrevet 25. desember 2014 Takk for tipsene, NHD. God jul 0 Siter
Gjest spurven Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Jeg ønsker alle brukere av Dr Online en god og fredelig julefeiring :-) Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller for rusa, som slenger med leppa; Vær glad for at det ikke er du som er slik :-) Lytt mer enn du snakker. Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Vær sammen med de som er bra for deg. Gode bøker bør leses. Snart er det nyttår :-) Ha det fint :-) Stjålet og noe redigert: Jeg ønsker alle brukere av Dr Online en god og fredelig påskefeiring :-) Om du skulle treffe noen som er uhøflige, som snakker for mye, som blander seg bort i dine ting, som er utrivelige eller for rusa, som slenger med leppa; Vær VENNLIG mot dem . Kanskje er det du selv som trenger vennlighet rundt neste sving? Lytt mer enn du snakker. Ta en tur ut hver dag. Hør på god musikk. Ta pause fra Dol. Gode bøker bør leses/ påskekrim bør sees Snart er det påske :-) Ha det fint :-) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 Skrevet 25. mars 2015 Spurven : Kjenner ei som gruer seg til hver jul etter å ha tilbragt 30 juler sammen med en mann som var slik du beskriver. Lurer på om hun er enig med deg. Anonymous poster hash: 8352e...c8d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.