Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er i 33 uke nå og magen vokser jevnt og trutt. Men den siste uken har jeg hatt skikkelig sviende smerter øverts på magen. Kan tenke meg det er øverste delen av livmoren. Noen ganger blir huden nesten litt følelsesløs...

Er dette kun fordi jeg vokser eller er det andre ting? Noe jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40291-smerter-%C3%B8verst-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Det gjør ofte litt vondt i mageskinnet når magen vokser så enormt som den gjør mot slutten av svangerskapet. Skulle du imidlertid føle deg dårlig samtidig som du får disse smertene, synes jeg du skal ta kontakt med en lege. Dette hvis du har en følelse av at smertene øker på og blir mer vedvarende, samtidig som du føler deg syk. Den sviende smerten som du her beskriver, er imidlertid ikke noe som synes alvorlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...