solfrid1977 Skrevet 31. desember 2014 Del Skrevet 31. desember 2014 Hei, eg er ei dame på 37 år, som det siste året har vært plaget med mye smerte rundt omkring i kroppen, pga dette har eg utvikla helseangst. Eg slit kvar dag, fordi eg heile tida kjenner på smerter, har ofte hodeverk, smerter i brystkassen, på både venstre og høgre side, og i midten, det er også vondt når eg trykker der, brystene mine er også vonde når eg trykker på dei. Har vondt i nakke, rygg, korsrygg, sete, endetarm, trykk i underlivet, vondt i hofter, knær, ankler albuer, handledd og fingrer. Har vært ofte til lege, fått antidepressiva, men det hjelper ikkje. Har tatt mr av hodet, har cyster i bihulene, har operert vekk cyster før, må nok det igjen. Dei siste 2 månadene har spesielt pekefinger på høgre hånd vært vond, det ytterste leddet er litt hovent og rødt med antydning til to små kuler, har det også på den andre pekefingeren, men den er ikkje hoven og vond. Kjenner smerter i dei andre fingrane også, men dei er ikkje opphovna, men litt skeive....veit dette blei mykje, men er så bekymra for ka so feilar meg, og er redd eg aldri blir frisk og kvitt smertene som herjer i kroppen min.....noken har nevnt fibromyalgi og polyartrose, men eg veit ikkje snart ka eg skal tru, er redd det er noke alvorlig gale med meg.....redd for å dø ung.....har tatt blodprøver på leddgikt, stoffskifte, hormonprøver og mykje meir, men alt ser fint ut....har mykje hjertebank, redd det er noke gale med hjerta mitt pga av det og at eg har vondt i brystet, tenker også på at det er noke farlig med desse fingrane mine, og at eg kan ha kreft i mage underliv, eller andre skumle ting. Som du ser så har eg det vanskelig og håpar på eit svar..........klem fra sliten dame... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403020-vondt-i-ytterste-fingerledd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.