Gå til innhold

trenger sårt hjelp..

Anbefalte innlegg

Gjest trudelutte

Hei

Jeg bruker p-pille merket Trionetta (21 tabletter). For to dager siden, da jeg var ferdig med 21 tabletter på et brett, begynte jeg rett på et nytt brett. Dette gjorde jeg fordi jeg ville utsette mensen. Men nå har jeg allikevel fått mensen, to dager etter at jeg tok den siste pillen på det første brettet. Jeg lurer derfor på hva jeg skal gjøre; fortsette på det brettet jeg er på nå eller avbryte før det er ferdig? Og i tilfelle jeg skal avbryte; når skal jeg så begynne på et nytt brett? Hva er sjansen for at jeg kan bli gravid, uansett hva jeg gjør?

Håper på svar....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40308-trenger-s%C3%A5rt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Man kan ikke utsette mensen med 3-fase piller (Trionetta, Trinodriol og Synfase), bare med de monofasiske (samme tabletter i hele pakningen). Du kan utsette ved å fortsette med de siste aktive piller (de gule). Du kan bare fortsette med brettet. Du er beskyttet hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...