Gå til innhold

kan man få epilepsi etter fyllte 30 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blomsterfluen

Man kan få epilepsi ved f.eks blødninger i hjernen, blodpropper osv. Tror nok det er fullt mulig. Anonymous poster hash: 7788a...aa6

Ok. Kan man få epilepsi uten å ha fått skader i hodet også først etter fullte 30 år?

Jeg får nemlig avogtil rar ut av kroppen opplevele i noen sekunder en gang i blant. Og nettene er ekle for da får jeg avogtil nummenhet i venstre kroppsdel fra tå til hodetopp. Dette varer i noen sekunder og det er da tungt å løfte armen under dette "anfallet", uten å ha ligget på denne siden. Kan det ha noe å si at jeg har dysfunksjon i høyre hjernehalvdel og har aspergers?

AnonymBruker

Ok. Kan man få epilepsi uten å ha fått skader i hodet også først etter fullte 30 år?

Jeg får nemlig avogtil rar ut av kroppen opplevele i noen sekunder en gang i blant. Og nettene er ekle for da får jeg avogtil nummenhet i venstre kroppsdel fra tå til hodetopp. Dette varer i noen sekunder og det er da tungt å løfte armen under dette "anfallet", uten å ha ligget på denne siden. Kan det ha noe å si at jeg har dysfunksjon i høyre hjernehalvdel og har aspergers?

Er det ikke bedre å ta opp dette med fastlegen?

Anonymous poster hash: 9011f...cd0

Blomsterfluen

Er det ikke bedre å ta opp dette med fastlegen? Anonymous poster hash: 9011f...cd0

Jeg har tatt det opp mem psykiateren og han sier jeg aldri kommer til å få eplepsi. Han har ikke tatt eeg på meg men har sett mine gamle eeger. Dd viste litt abnormal aktivitet. Men hvordan kan han vite fremtiden min?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...