Gå til innhold

Kløe i penis og ømme hofter/Bekken + klør i øynene

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en mann på 37 år med normalt bra helse. 

Jeg har ca 1 år nå hatt kløe i urinrøret og også samtidig ømme hofter/bekken. 

(Det er ikke ømt i lysken, men på en måte i hofteledd og bakover i rumpa, derfor jeg skriver bekkenet)

Dette kommer og går gjennom dagen, men jeg opplever det hver eneste dag

Jeg har vært å sjekket meg for kjønnssykdommer og har ingenting,..

Jeg har også blitt sjekket for urinsveisinfeksjon, men der ble heller ingenting funnet

Jeg har ikke plager når jeg tisser eller ejakulerer. 

Samtidig er det slik at jeg klør i øynene og jeg her helt sikker på at det ikke er øyekatar etc, pga ingen i min familie har det, og dette har vart så lenge at det da burde gått over for lengst....

Når det gjelder øynene så opplever jeg:

- Bittelitt rød på øynene

- Har følelsen av at de er litt våte

- Klør bare litt, altså ikke mer enn at det er plagsomt, men jeg må liksom ikke klø hele tiden

- Når jeg våkner kan jeg oppleve at øynene er delvis fulle av "tørket gørr", men heller ikke veldig mye

- Aldri hatt vondt eller vært hoven

Jeg føler jeg ikke får noe gehør hos min fastlege da dette er "milde plager" og vi har tatt en del undersøkelser..

Hva kan dette være ? Kan det være en spesiell type UVI ? eller Reiter ?
Andre forslag? 

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...