Gå til innhold

Anbefalte innlegg

i dag, 21:42

Hei, jeg fikk unge for 5 mnd siden og måtte slutte å amme da han var 6 uker gammel. Da tok det ikke lange tiden før jeg fikk tilbake mensen. Men nå i en mnd tid har jeg blødd en dag, hadd opphold i en til to dager å så blødd en dag å slik har der vært hele den siste mnd. Er dette vanlig?

Anonymous poster hash: 88015...2b2

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403301-merkelig-bl%C3%B8dninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Jeg går ut fra at du ikke bruker prevensjon som kan virke inn på blødningene? Du har sjekket at du ikke er gravid på nytt? Uregelmessige blødninger kan tyde på at hormonforstyrrelser som fører til uregelmessig eggløsning. Da produseres ikke progesteron-hormonet som regulerer blødningene. Hvis det fortsetter med slike blødninger, er det lurt å få utført en gynekologisk undersøkelse hos din fastlege.

Vennlig hilsen Mette H Moen

MENSEN!

Hei!jeg har skikkelig uregelmessig mens.

Når jeg var yngre kunne jeg gå 6mnd mellom hver gang.

Nå har jeg ikke hatt mensen på over en mnd,har tatt graviditetstest men den viste negativ.

Er så lei uregelmessig mens og har derfor vanskelig for og bli gravid.Ønsker så gjerne og bli gravid.

Hva er det dom gjør at jeg har så uregelmessig mens?

Anonymous poster hash: 3c9ad...3ec

Mette Moen, Gynekolog

Du kan se hva jeg har svart ovenfor. Dessverre opplyser du ikke din alder. Hvis du har barneønske, kan du be din lege om henvising til gynekolog som kan foreta en hormonutredning samt ultralyd av eggstokkene. Det kan gis hormonbehandling for å få frem eggløsning så du kan bli gravid. Lykke til.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...