Gå til innhold

Til gynekologen: ubehag.

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har i en periode hatt mye utflod, av en slik art at jeg kjenner at jeg blir våt. Den er ganske hvit og litt tykk. De siste par dagene har jeg blitt øm på klitoris, litt rød, samtidig som kjønnsleppene virker større og klør litt. Særlig ømheten/sårheten på klitoris er ubehagelig.

Kan dette bare være sopp?

Anonymous poster hash: 42765...6ef

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403324-til-gynekologen-ubehag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Sopp-utflod er typisk hvit og klumpet som cottage cheese. Kløe og rødme er vanlig. Du kan kjøpe sopp-midler på apoteket, stikkpiller til bruk i skjeden og krem til å smøre rundt skjedeinngangen og opp på klitoris. Hvis det ikke hjelper i løpet av en ukes tid, bør du få en undersøkelse hos din fastlege.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Sopp-utflod er typisk hvit og klumpet som cottage cheese. Kløe og rødme er vanlig. Du kan kjøpe sopp-midler på apoteket, stikkpiller til bruk i skjeden og krem til å smøre rundt skjedeinngangen og opp på klitoris. Hvis det ikke hjelper i løpet av en ukes tid, bør du få en undersøkelse hos din fastlege.Vennlig hilsen Mette H Moen

Takk for svar! Utfolden er ikke klumpete, derfor jeg er usikker på sopp. Jeg prøvde å smøre meg nå og det svir og klør enda mer. Men jeg ser an noen dager.

Anonymous poster hash: 42765...6ef

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...