Gå til innhold

masse leamus på venstre lår

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Denne leamusen kommer å går og har vart helt siden i går morgers. Låret rister oppå skinnet. I tillegg fikk jeg et attack i dag morges i senga der venstrefingrene stivnet en gang før de slappet av igjen. Noen som vet hva dette kan være? Håper ikke jeg får frekke å useriøse svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403390-masse-leamus-p%C3%A5-venstre-l%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne leamusen kommer å går og har vart helt siden i går morgers. Låret rister oppå skinnet. I tillegg fikk jeg et attack i dag morges i senga der venstrefingrene stivnet en gang før de slappet av igjen. Noen som vet hva dette kan være? Håper ikke jeg får frekke å useriøse svar.

Ingen av oss kan vite hva dette er.

Er det ikke bedre å ta dette opp med fastlegen?

Anonymous poster hash: 8b260...0a3

Blomsterfluen

Ingen av oss kan vite hva dette er. Er det ikke bedre å ta dette opp med fastlegen? Anonymous poster hash: 8b260...0a3

Ok. Men problemet er at fastlegen har permisjon og vikar for henne akkurat nå er en ikke-norsk som ikke forstår så godt norsk, som sist jeg besøkte denne vikaren feildiagnositiserte meg sån at øynene mine fikk poser på det hvite.

Ingen av oss kan vite hva dette er.

Er det ikke bedre å ta dette opp med fastlegen?

Hva er dette for svar?

Er det ikke derfor vi har dette forumet? For å kunne stille spørsmål og høre om andre har samme erfaring?

Anonymous poster hash: b3124...817

Hva er dette for svar?

Er det ikke derfor vi har dette forumet? For å kunne stille spørsmål og høre om andre har samme erfaring?

Det var er ærlig svar. 

Til trådstarter;  Jeg har ukentlig leamus på øyelokket og finner ikke ut hvorfor. 

erfor intressant å følge med på hva slags svar du får :)  Lurer på om det kan være noe nevrologisk, men jeg har ikke vært hos legen med det, da det ikke påvirker meg ellers i hverdagen.

Det med fingrene dine var litt ekkelt da.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...