Gå til innhold

Jeg er så glad, jeg fikk resept på Fontex :)

Anbefalte innlegg

I MANGE måneder har jeg vært tiltaksløs, ikke vasket hjemme, nesten ikke klart å gå i dusjen og pusse tenner, folk sier jeg snakker så lite og ikke virker oppegående, og nå endelig fikk jeg resept på Fontex så kanskje hjernen min kan VÅKNE!!!!!!!!!!!! Jeg har troen! Placeboeffekten inntrer før første pille hehe. Bare husker jeg brukte Fontex for mange år siden og det fungerte kjempebra med zyprexa. Kanskje det fungerer greit med litium og abilify også.

Jeg trenger å våkne iallfall. Få en boost. Gleder meg til å få energi til å få vasket leiligheten jevnlig og ryddet og sånn. Ikke bare slepe meg på trening og bare ligge i sengen resten av tiden. Eller være helt ødelagt i hodet når jeg er med venner.

Fortsetter under...

Jeg bruker også Fontex, 30 mg.

Synes det tok laaaang tid før jeg hadde noe effekt. Og da bare på depresjon, ikke noe særlig på angst.

Er blitt mer flat i følelsene, likegyldig og ubesluttsom.

Håper du finner en perfekt dose!

Forstår det slik at du bruker andre med. også, jeg bruker Fontex alene.

"Tro kan flytte fjell!"

Lykke til!

Så bra :) Kombinasjonen fontex/zyprexa skal visstnok være veldig effektiv har jeg lest.

den er det...tror jeg hadde vært ferdig utdannet og i jobb om jeg kunne brukt den... men jeg orker ikke den sultfølelsen. jeg trodde jo to stk 190 grams cheeseburgere med ekstra dressing og chips pluss godteri var normal porsjon....

Annonse

Jeg bruker også Fontex, 30 mg.

Synes det tok laaaang tid før jeg hadde noe effekt. Og da bare på depresjon, ikke noe særlig på angst.

Er blitt mer flat i følelsene, likegyldig og ubesluttsom.

Håper du finner en perfekt dose!

Forstår det slik at du bruker andre med. også, jeg bruker Fontex alene.

"Tro kan flytte fjell!"

Lykke til!

vi er så forskjellige, jeg ble aldri flat i følelsene, heldigvis, jeg vet ikke om de andre medisinene gjør meg litt flat eller ikke. vanskelig å bedømme selv når jeg har svinget så mye før.

Jeg er usikker. Men noen uker går det nok. Jeg seponerte i høst, men startet opp igjen. Jeg ble raskt bedre, men om det var medisinen eller tilfeldig vet jeg ikke.

jeg trenger en antidepressiv shocker til å vekke hjernen min fra denne dvalen jeg har vært i, i mange måneder. gleder meg til det virker =)

Annonse

I MANGE måneder har jeg vært tiltaksløs, ikke vasket hjemme, nesten ikke klart å gå i dusjen og pusse tenner, folk sier jeg snakker så lite og ikke virker oppegående, og nå endelig fikk jeg resept på Fontex så kanskje hjernen min kan VÅKNE!!!!!!!!!!!! Jeg har troen! Placeboeffekten inntrer før første pille hehe. Bare husker jeg brukte Fontex for mange år siden og det fungerte kjempebra med zyprexa. Kanskje det fungerer greit med litium og abilify også.

Jeg trenger å våkne iallfall. Få en boost. Gleder meg til å få energi til å få vasket leiligheten jevnlig og ryddet og sånn. Ikke bare slepe meg på trening og bare ligge i sengen resten av tiden. Eller være helt ødelagt i hodet når jeg er med venner.

Så bra du endelig fikk noe for dette :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...