Gå til innhold

Når halvparten blir lei sex...

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Nei, det tviler jeg på.

Det japanske samfunnet er nok mye hardere enn det norske.

De har nok en helt annen mentalitet enn oss også.

Er det så ille å ikke ha sex forresten? Er det ikke noe som heter "sublimering"?

Anonymous poster hash: 5ffc3...760
Gjest Gargamel

Jeg synes det er overraskende mange tråder på DOl om menn som ikke vil ha sex. Ikke verdens mest representative utvalg, men man kan jo i alle fall spekulere på om det er en trend.

Det er litt pussig hvordan folk ofte argumenterer med at det ikke er "det helt store" og at man godt "kan klare seg uten". Det er ikke det "helt store" å se TV og spise potetgull heller, men folk finner tid til det allikevel. Jeg tror sex blir gjort for komplisert og at noen har for høye forventninger og krav til seg selv. Til slutt blir det enklest å kutte det ut.

http://www.side3.no/dittsexliv/i-dette-landet-har-halvparten-av-den-voksne-befolkningen-ikke-sex/8533323.html

Bli det mer slik hos oss også?

Anonymous poster hash: 6cbf8...502

Grunnene til denne trenden er nok kompliserte, men jeg tror noe av årsaken kan ligge i det ekstremt krevende og tøffe arbeidslivet japanerene lider under.

Jeg tror sex blir gjort for komplisert og at noen har for høye forventninger og krav til seg selv. Til slutt blir det enklest å kutte det ut.

Åge Aleksandersen sier det i grunnen ganske godt i "Hymne til de mørke soverom" synes jeg:

Det e' riktignok itj så veldig avansert

men det e kjent og kjært

trygt og godt

og lite komplisert

:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...