Gå til innhold

jente-ADHD?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg tok en norsk adhd screening test på nettet i dag på norsk helse informatikk. Der viste det seg at jeg sansynlig har ADHD. Jeg ble konsentrasjonstestet i 2010 med oppgaver som å huske rekkefølge ved at han tappet med blyant på noen klosser og at jeg skulle trykke på datamusa når tall kom opp men ungå å trykke når xen kom. Da fikk jeg beskjed at jeg ikke hadde ADHD. Men noen sier at ADHD ikke bare innebærer konsentrasjonsvansker men mye annet også. Og så har jeg lest at jenter damer med ADHD er ofte anderledels enn gutter menn. Men nå skal jeg ta andre ADHD/asperger/høytfungerende autisme tester for å se om jeg har ADHD istedenfor aspergers. Jeg har fått utfyllingssjema av psykologen og jeg kjente meg mye igjenn i mange påstander i testen som heter abc community, men bare noen få i asperger/autisme testen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403608-jente-adhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...