Blomsterfluen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg tok en norsk adhd screening test på nettet i dag på norsk helse informatikk. Der viste det seg at jeg sansynlig har ADHD. Jeg ble konsentrasjonstestet i 2010 med oppgaver som å huske rekkefølge ved at han tappet med blyant på noen klosser og at jeg skulle trykke på datamusa når tall kom opp men ungå å trykke når xen kom. Da fikk jeg beskjed at jeg ikke hadde ADHD. Men noen sier at ADHD ikke bare innebærer konsentrasjonsvansker men mye annet også. Og så har jeg lest at jenter damer med ADHD er ofte anderledels enn gutter menn. Men nå skal jeg ta andre ADHD/asperger/høytfungerende autisme tester for å se om jeg har ADHD istedenfor aspergers. Jeg har fått utfyllingssjema av psykologen og jeg kjente meg mye igjenn i mange påstander i testen som heter abc community, men bare noen få i asperger/autisme testen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403608-jente-adhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.