Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg var hos fastlegen nylig og foretok en rutinemessig gynekologisk undersøkelse. Legen sa at alt var i orden, men at jeg burde prøve en soppkur pga. rødhet i underlivet. Jeg begynte på en kur med Canesten i går (6 vagitorer og krem). I dag svir det i underlivet og så og si hele pillen kom ut igjen, men med en mer orange farge og jeg har hatt litt småblødninger i dag. Jeg regner med at restene av tabletten var orange pga blødningene. Nå lurer jeg litt på om det er så veldig lurt å fortsette på kuren? Blødningene skremmer meg nemlig litt. Kan det også være at jeg ikke fikk satt pillen langt nok inn, siden så mye av den kom ut igjen i dag?

Jeg er forsåvidt 22 år gammel.

Vennlig hilsen

Jente 22

Anonymous poster hash: c2f39...fc9

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403632-canesten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke har plager, så er det ikke grunn til å ta behandling. Rødme kan også skyldes hudlidelse, f.eks. eksem. Jeg synes at du skal se det an uten behandling. Ved symptomer, bør det tas en test for sopp eller annen infeksjon. Hvis blødningen fortsetter, kan det være lurt med en ny sjekk.

Stikkpiller kan ofte komme ut igjen, f.eks, når man trykker ved avføring.

Vennlig hilsen Mette

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403632-canesten/#findComment-3605149
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...