cappella33 Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Hei jeg var hos tannlegen på onsdag. Jeg hadde da gått flere dager med tannsmerte, smerte i tannkjøttet og klump i tannkjøttet. Tannlegen tok flere rønkenbilder og han skjærte i kulen og fikk visst ut litt betennelse og blod. Han sa at tannen var rotfylt og den var litt løs, han misstenkte tannbeinet var knekt, men det kunne han ikke se. Han snakket om å trekke tannen og lage bro, så jeg fikk ny time hos han på tirsdag neste uke. Men siden jeg var hos tannlegen så har jeg hatt vondt hver eneste dag. Jeg pusser tennene godt og tar corsodyl. Må ofte ta ibux for å roe ned smertene. Vet ikke hva dette er for noe jeg, men det plager meg hver eneste dag. Er fortsatt vondt i tannkjøttet men har ikke kommet noe ny kul der. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/403661-knekt-tannbein/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.