Bames Brakar Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Samboeren min har nå fått det for seg at jeg er utro. Hun påstår at jeg har snakket i søvne, noe som sikkert er mulig. Selv snakker hun i søvne, men om hun skulle slumpe til å si navn på andre menn, tar jeg det helt med ro. Jeg har ennå ikke avslørt søvnens og drømmenes mysterier, men hun har tydligvis funnet ut at det man sier i søvne kan brukes som bevis. Nå sier hun at hun er sikker på at jeg er utro, noe jeg selvfølgelig ikke er. Vi er jo sammen så og si hele døgnet, unntatt når jeg er på jobb, så hun burde vite bedre. Nå truer hun med å ta med seg barnet vårt fra meg og feire julen et annet sted. Hva skal jeg gjøre? Det hele høres ut som en vits, men dessverre er det ramme alvor! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40368-paranoia/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Hehe..... damer altså.. Jeg fikk engang kjeft og et meget ondt blikk av min daværende kjære, fordi jeg i hennes drøm hadde dratt med en annen eks opp i senga sammen med oss... Hun lo av det etterpå da hun til tider er stabil, men din samboer høres da unektelig noe merkelig ut... Post innlegget på psykiatri og la henne lese svaret du får av psykiateren. Hva du sier i søvne kan vel knapt karakteriseres som hardtslående bevis mot deg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40368-paranoia/#findComment-151996 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Namira Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Hehe..... damer altså.. Jeg fikk engang kjeft og et meget ondt blikk av min daværende kjære, fordi jeg i hennes drøm hadde dratt med en annen eks opp i senga sammen med oss... Hun lo av det etterpå da hun til tider er stabil, men din samboer høres da unektelig noe merkelig ut... Post innlegget på psykiatri og la henne lese svaret du får av psykiateren. Hva du sier i søvne kan vel knapt karakteriseres som hardtslående bevis mot deg Drømmer er uskyldige vil jeg si. Det kan jo virke som hun leter etter en unnskyldning for å dra? eller at hun er veldig veldig sjalu.....for det må hun jo være ettersom hun reagerer så sterkt ut fra noe du har sagt mens du sov. .......uansett......det du sier når du sover vet du jo ikke selv engang Eller kanskje hun i motsatte fall er redd for at du har vært utro, og prøver å sjekke det på en måte? at hun kommer med ting for at hun da tror det blir eventuelt lettere for deg å innrømme noe? Mitt råd til deg, er å overbevise henne om at det ikke er noen andre enn henne. Si at du elsker henne, osv.......for selv om du ser på det som en vits dette, så kan det jo faktisk føles ganske vondt for henne. Å gå å ha vonde følelser inni seg, er ikke lett. Vær litt tålmodig med henne. Jeg selv har opplevd at min kjære sa sin eks sitt navn til meg i søvne, og det stikker litt der og da. .......men jeg roet meg da med at det var meg han elsket, og var sammen med. .....men dette var fordi jeg merket det på måten han var at han elsket meg og begjærte meg. .......hvis dere eventuelt har hatt litt "gnissing" i forholdet, så er det vel lett at den andre parten blir litt urolig, og griper til konklusjoner som ikke alltid stemmer. Men det viser redselen for hva man er redd for skal skje..... jeg har ikke noe håndfast å snakke ut fra her.......men tok meg den friheten å lufte hvordan det går an å se på ting.....håper du synes det er greit ) litt tankespinn.....og kanskje noe stemmer? vel......om det gjør det eller ikke.....så håper jeg dama di ombestemmer seg med å dra med deres lille nå til jul. Håper dere koser dere skikkelig...... PS! ikke vis din irritasjon over hennes reaksjon......det gjør henne bare mer frustrert..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40368-paranoia/#findComment-152010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drømmeren Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Psykopat sier nå jeg!! Men det er kanskje fordi jeg opplevde det samme med min eks som faktisk visste seg å være nettop psykopat. Selvfølgelig er det ikke kuult å høre at kjæresten drømmer om en annen, men derfra og til å faktisk TRO at det er noe i det er ganske ille. Han jeg var sammen med fortalte meg under en krangel, faktisk flere måneder etter drømmen min, at jeg hadde sagt navne til han jeg var sammen med før en natt. Etter dette brukte han det mot meg og var hellig overbevist om at jeg hadde noe på gang med den gutten. Du får være på utkikk etter flere psykotiske symtomer du.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40368-paranoia/#findComment-152022 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solveig Vennesland, Familierådgiver Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Hei! Du kjenner din partner best selv. Hva er det hun hører på når det gjelder? Tenk ut hvordan du skal få henne til å høre på deg og tro på det du sier. Snakkingen i søvne kan ingen bevise. Så snakk heller om det som faktisk er til å stole på. Hvis derimot dette er dråpen i et ellers fullt beger av misnøye, er det noe annet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40368-paranoia/#findComment-152088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.