Gå til innhold

Tett nese og hodepine

Anbefalte innlegg

Jeg har skjev neseskillevegg, den er synlig skjev når det ser oppi nesa i speilet (mindre nesegang på den ene siden liksom) og det kjennes også når jeg trykker på begge sider av nesa. Merker at jeg ofte er småtett i det ene neseboret og blir fort helt tett der ved forkjølelse. Det plager meg ikke så mye at jeg har fått det undersøkt eller vurdert operasjon. Men nå har jeg begynt å tenke på om det kan ha noen sammenheng med at jeg i mange år har hatt hodepine, og det kjennes som jeg alltid har et slags trykk i og rundt pannen. Har prøvd div. behandling (fysioterapi, akupunktur osv) og medisiner mot hodepine uten noen særlig virkning.

Kan skjev neseskillevegg forårsake hodepine?

Anonymous poster hash: a7301...44e
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/403777-tett-nese-og-hodepine/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...