Rartbarn Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Heisann. Er en 16 år gammel jente som har hatt hull i ørene i over 10 år. Men jeg pleier som oftest ikke å ta av meg øredobbene, siden jeg da pleier å glemme å ta på øredobbene, og noen av de nyeste hullene har nesten grodd igjen. Det er nå 6 måneder siden jeg tok de siste hullene( etter flere tilfeller med hull som har grodd igjen) og hver gang jeg tar av noen øredobber er det en grønn tørr-ish gugge på øredobbene og litt på huden fundt hullet. JEg lurer på hva dette er og evt hvorfor det oppstår? Skal jeg ikke kunne ha på meg øredobbene mine så lenge som jeg pleier? Øredobbene gjør ikke vondt, det er bare den grønne tingen som virker litt ekkelt hver gang jeg tar av øredobbene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404048-gr%C3%B8nn-gugge-ved-hull-i-%C3%B8rene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.