Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

kan hende dem tok spørsmålet ditt bokstavelig og at dem snakker om å tenne på noe med flammer :P og ikke seksuelle tiltrekningen "tenning"

Anonymous poster hash: 3943c...a41

Jeg gjorde det først og tenkte jeg skulle svare avis om jeg fyrer i peisen og bjørkenever om jeg lager bål ute. Men så tenkte jeg Hva har det med seksualitet å gjøre? så da måtte jeg tenke litt til også forsto jeg hva vedkommende mente ;)

Annonse

Det er jo litt privat da. Men snille menn med selvtillit, og de kan godt være litt atletiske:)

Snill, selvtillit og atletisk.

Du finner gjerne kombinasjonen av selvtillit og atletisk. Men da er han som regel en drittsekk.

Du finner også snille menn. En sjelden gang har de selvtillit. Men de er omtrent aldri atletiske.

Snill og atletisk finnes unntaksvis. Men de har ofte en masse issues

Hvis du mot formodning finner en med alle disse tre egenskapene har du et annet problem. Han er ikke interessert i deg, eller noen andre jenter for den del. Han er nemlig homofil.

Dagens realitetsorientering fra ISW :-)

Endret av issomethingwrong

Snill, selvtillit og atletisk.

Du finner gjerne kombinasjonen av selvtillit og atletisk. Men da er han som regel en drittsekk.

Du finner også snille menn. En sjelden gang har de selvtillit. Men de er omtrent aldri atletiske.

Snill og atletisk finnes unntaksvis. Men de har ofte en masse issues

Hvis du mot formodning finner en med alle disse tre egenskapene har du et annet problem. Han er ikke interessert i deg, eller noen andre jenter for den del. Han er nemlig homofil.

Dagens realitetsorientering fra ISW :-)

Hmmm.... her var det mye rare fordommer.

Gjest Gargamel

Innlegget bør leses i lys av en viss humor :-) og det faktum at den perfekte partner ikke finnes

Jeg skjønner at jeg la lista litt lavere enn damene her. Det eneste kravet jeg tenkte på var at hun skulle være naken....

Jeg får prøve å si noe smartere neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...