agre Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Hei, Mistet i november i 6 uke, og har akkurat mistet igjen (uke 7 pluss). To små spørsmål: i) I følge gynekolog er det greit å forsøke på nytt etter en normal menstruasjon, mens fastlege ber meg vente i minst to, helst tre sykluser. Jeg er lite hos legen min, og etter det vedkommende kjenner til (eller det jeg selv kjenner til for den sags skyld) er det ingenting ved min helse som tilsier at jeg er spesielt sårbar eller har ekstra behov for å roe ned, sammenlignet med andre jeg kjenner. Hvem har rett/hvem bør jeg høre på? Er det noe i veien for å prøve på nytt i neste periode? Da tenker jeg først og fremst på økt risiko for ny SA. ii) I følge fastlege har jeg ikke behov for å foreta meg noe for å avkrefte behov for utskrapning. Hun ba meg ta kontakt om jeg fikk feber/store blødninger og smerter. Gynekolog derimot ba meg ta en urinprøve om et par/tre uker. Hvem bør jeg høre på? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404065-to-spontanaborter-p%C3%A5-rad-hvor-lenge-b%C3%B8r-jeg-vente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…