Gå til innhold

Gravid ? Hva kan det være ?

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite spørmål. Jeg hadde min siste mensen 31 januar til 5 - 6 februar, hadde da sex den 8 februar. Har etter dette hatt sex hver dag fra 11 februar til og med i går 19 februar. Jeg sliter nå med daglig kvalme, spyr alt fra 1 - 2 ganger om dagen, og har pms humør, og mens murringer. Får ikke mensen før 28 februar, og jeg får aldri pms eller mens murringer så tidlig før en menstruasjon. Men er allerde for tidlig å få graviditet symtomer ? Noen som har noe ide hva det kan være ? Jeg har gått på p piller i 7 år, sluttet i slutten av september / førsten av oktober, og har hatt regelmessig mensen siden det.

Anonymous poster hash: bfa30...c80

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404116-gravid-hva-kan-det-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Litt tidlig å kjenne graviditetssymptomer en uke før ventet menstruasjon, men hos noen kan det komme før uteblitt menstruasjon. Jeg foreslår at du tar en graviditetstest noen dager etter evt uteblitt menstruasjon. Oppkastninger kan også ha andre årsaker.

Så, vent i spenning. Vennlig hilsen Mette H Moen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...