Gå til innhold

Gravid? Hva tror du?

Anbefalte innlegg

Gjest Jenta--18

Her er jeg igjen da! =)

Mensen er tre dager forsinka...det var dag 28 på søndagen! Har ikke hatt en eneste antydning til at mensen er i anmarsj. Har bare vært plaga med kvalme en periode, som forsåvidt har gått litt over nå...

Testa meg med cb på mandagen, den var negativ. Tok en ny test tidlig i morres, den var også negativ...kunne se en antydning til en strek dersom jeg vridde og vendte på testen, men som jeg har skjønt (og erfart), så har cb testene en tendens til å vise "skygge"-streker...

Bruker å få litt lyserosa utflod i dagene før mensen, ikke en ting enda...hehe...tok en Q-tip langt "inn", den var like hvit da den kom ut!

Den nederste delen av magen min er litt hoven, på en måte, nesten så jeg kan kjenne egg-stokkene...

Prøver å ikke tenke så mye på det, jammen ikke lett!

Drømte at jeg fikk to blå i natt, det var så virkelig, storma derfor opp av senga klokka halv sels og tok testen...ble skuffa da! =(

Negativ test, men mensen har ikke dukka opp!!

HÅPER!!!! Håper at det går bra denne gangen!!

Hva tror dere?

Nå ble jeg forresten kvalm igjen...

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40440-gravid-hva-tror-du/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis mensen ikke kommer til ventet tid kan det selvsagt bety graviditet. Hvis testen er negativ kan det bety en meget tidlig abort (det skjer mye oftere enn tidligere antatt). Da vil det gjerne bli blødning etterhvert. Det kan også tyde på manglende eller forsinket eggløsning.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/40440-gravid-hva-tror-du/#findComment-152496
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...