Blomsterfluen Skrevet 5. mars 2015 Skrevet 5. mars 2015 (endret) Er det normalt? Det klør litt og er rødt utforbi ved tisserumpen på sidene der. Det begynte å klø etter at jeg onanerte en del ganger i dag med meg selv. Jeg fyller 30 år i år. Endret 5. mars 2015 av Blomsterfluen 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Hvis du har onanert gjentatte ganger har du muligens irritert huden og slimhinnene i underlivet såpass at de har blitt tørre og røde og det kan nok klø. Men tisserumpen??? Hvis du er voksen så si i det minste underlivet... Tisserumpen er sånt som de sier i barnehagen. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Skrevet 6. mars 2015 Lillemus skrev (På 6.3.2015 den 6.03): Hvis du har onanert gjentatte ganger har du muligens irritert huden og slimhinnene i underlivet såpass at de har blitt tørre og røde og det kan nok klø. Men tisserumpen??? Hvis du er voksen så si i det minste underlivet... Tisserumpen er sånt som de sier i barnehagen. Jeg sier tisserumpen om jeg ønsker det. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. mars 2015 Skrevet 6. mars 2015 Blomsterfluen skrev (På 6.3.2015 den 6.41): Jeg sier tisserumpen om jeg ønsker det. For all del, men regn med at du med et slikt språk vil bli oppfattet som temmelig barnslig og umoden. 0 Siter
Blomsterfluen Skrevet 6. mars 2015 Forfatter Skrevet 6. mars 2015 Kløen og rødheten forduftet iløpet av natten. Så nå er jeg helt fin der. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 8. mars 2015 Skrevet 8. mars 2015 Tiden leger alle sår! Hilsen Mette H Moen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.