Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en ganske så nøyaktig syklus på 27 dager. Skulle hatt mensen på torsdag, men har ennå ikke fått den. Antar at den er for sen. Har hatt ubeskyttet sex (uten utløsning inni meg) to eller tre ganger siden forrige mens. Hadde sex like etter forrige mens, midt i mellom og nå på onsdag, dagen før forventet mens. Er usikker på om det var samleie eller kun "annen kos" da midt i mellom. (Har dårlig hukommelse).

Derfor anser jeg muligheten for å være gravid som ganske liten. Men det er likevel frustrerende å ikke få mens, er så og si aldri forsinket. Jeg har ømme bryster, fryser mer enn vanlig men kokvarm i kroppen, oppblåst mage og litt svimmel/kvalm/uvel innimellom. Føler meg frustrert, at noe er i gjære. Er faktisk litt redd det kan være overgangsalderen som melder seg. Jeg er 40 år. Kan det være det, eller at jeg er gravid?

Anonymous poster hash: ef97f...c6c

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404485-tre-dager-sen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en ganske så nøyaktig syklus på 27 dager. Skulle hatt mensen på torsdag, men har ennå ikke fått den. Antar at den er for sen. Har hatt ubeskyttet sex (uten utløsning inni meg) to eller tre ganger siden forrige mens. Hadde sex like etter forrige mens, midt i mellom og nå på onsdag, dagen før forventet mens. Er usikker på om det var samleie eller kun "annen kos" da midt i mellom. (Har dårlig hukommelse).

Derfor anser jeg muligheten for å være gravid som ganske liten. Men det er likevel frustrerende å ikke få mens, er så og si aldri forsinket. Jeg har ømme bryster, fryser mer enn vanlig men kokvarm i kroppen, oppblåst mage og litt svimmel/kvalm/uvel innimellom. Føler meg frustrert, at noe er i gjære. Er faktisk litt redd det kan være overgangsalderen som melder seg. Jeg er 40 år. Kan det være det, eller at jeg er gravid?

Jeg ville definitivt tatt en graviditetstest. Om du har ubeskyttet sex midt i syklusen er muligheten til å bli gravid til stede, selv om han ikke har utløsning inne i deg. Det er alltid noen sædceller i smørevæsken hans.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404485-tre-dager-sen/#findComment-3615673
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville definitivt tatt en graviditetstest. Om du har ubeskyttet sex midt i syklusen er muligheten til å bli gravid til stede, selv om han ikke har utløsning inne i deg. Det er alltid noen sædceller i smørevæsken hans.

Tar en test om jeg ikke har fått til mandag. Det som er så frustrerende, er at jeg ikke husker om det var annen kos eller samleie den gangen midt i mellom. Begynner å bli glemsk på mine eldre dager :)

Skal faktisk tilfeldigvis til legen på mandag, kan også ta det opp med henne hvis jeg ikke har fått mens til da.

Frustrerende å gå slik å vente uten å vite hva som helt skjer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/404485-tre-dager-sen/#findComment-3615683
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...