Gå til innhold

NHD: Sår og ømhet der mandlene en gang var (med bilde)

Anbefalte innlegg

Hei!

For 2 uker siden hadde jeg veldig til smerter i hals og ører når jeg svelget og måtte ta smertestillende for å overleve dagen. Tenkte dette var halsbetennelse iforbindelse med påbegynnende influensa, men det brøt aldri ut.. Jeg ble bedre etter få dager, men det sniker alltid litt tilbake, noen dager etter at jeg ble "frisk" prøvde jeg meg på trening og dagen etter var det vondt igjen. 

Nå er dette 2 uker siden, jeg har ikke gjort noe spesielt, men kjenner litt de smertene på venstre side igjen idag, og ser i munnen at jeg er ganske rød og sår (egentlig på begge sider), men det er venstre som er vond, alltid den som har vært vond. 

Jeg opererte de vekk for 5 år siden om det er relevant. 

Burde jeg dra til lege?? Er så lei av at dette skal komme snikende igjen nå.. 

post-171515-0-50075900-1425821532_thumb.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...