Dame34 Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Hei! Jeg er en dame på 34 år som opplever å bli mer og mer distre. Har alltid vært litt distre og finner aldri mobil, lommebøker etc. men i det siste har dette bare blitt verre. Jeg sliter med å huske ting som har skjedd de siste dagene, og har vedig vanskelig for å skille hva som skjedde i går, dagen før etc. Det hender også at kan helt glemme om jeg har gitt hunden/katten mat tidligere på dagen, jeg kan glemme samtaler som jeg har med andre(selv om de forteller meg at vi har snakker om dette så klarer jeg ikke å huske dette). Før klarte jeg alltid å gå over i hukommelsen hva jeg hadde gjort i løpet av dagen for å finne nøkle/mobiler evt andre ting som hadde forlagt, men dette er bare en grøt nå. Jeg skjønner at dette kan evt komme av stress/sliten siden jeg fikk en liten en for 1,5 år siden, men sover nå vanlig(6 timer pr natt minimum) og det er ikke mere stress i hverdagen nå en hva jeg har vært vandt med tildigere. Har alltid likt å ha mye å gjøre, og har alltid klart å planlegge dagen deretter. Nå sliter jeg veldig med å planlegge dagen, konsentrere meg. Konsentrasjonen som alltid har vært min sterkeste side er rett og slett borte og det føles som hjernen er bare grøt. Det er så slitsomt at det ikke skal gå over; Glemme å betal regninger, ikke klare å ha kontroll over økonomien, glemme avtaler/hva jeg har lovet, ikke klare å sette meg ned med den minste oppgave i mer en et par minutter for å så bli distrahert av noe annet. Jeg har ingen i familien som er/har vært dement. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404593-tidlig-demens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 Del Skrevet 12. mars 2015 Få sjekket stoffskiftet ditt hos lege. Anonymous poster hash: f817c...b66 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404593-tidlig-demens/#findComment-3617123 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.