Gjest Undrende Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Jeg er separert og har truffet en ny jente som jeg setter veldig høyt. Vi føler begge at vi virkelig elsker hverandre. Vi drøyde en stund før vi hadde sex, men det var fordi vi ønsket å gjøre oss ferdig med tidligere forhold før vi innledet et seksuelt forhold. Hun er 35 år og har levd sammen med en mann frem til nylig. Deres sex var dårlig og sjelden. Kun misjonæren i 2-3 minutter og så var han ferdig. Når vi har sex har ihvertfall jeg det kjempegodt. Men det er ikke nok for meg. Jeg vil jo at sexen skal bli noe som binder oss sammen og noe som vi to skal ha som vårt. Derfor må jeg vite at hun virkelig får noe ut av det! Hun er den deiligste jenta jeg har hatt og jeg gjør alt for at hun skal ha det godt. Men hun sier ingenting, stønner nesten ikke, lager lite lyder. Jeg har nok ikke merket at hun har hatt orgasme. Hun sier riktignok at det har hun selv om jeg ikke merker det. De siste gangene har hun selv tatt initiativ til sex og det er noe jeg har savnet i tidligere forhold. Hun sier også at hun bare tenker på å ha sex, med meg. Jeg føler også at hun er villig til å forsøke det meste. En av de første gangene vi hadde sex, lot hun meg ta henne i baken da hun hadde mensen. Jeg hadde forsøkt dette en gang tidligere med en annen, men med lite postivt resultat. Denne gangen var det bare skjønt og jeg følte også da at vi begge fikk noe ut av det. Når sant skal sies, så fungerer det bedre og bedre! Hun sier at jeg har gitt henne den beste sex hun har hatt noen gang. Det er faktisk viktigere for meg at hun får orgasme enn at jeg selv får det. Derfor varierer vi stillinger og vi holder på 30/40 minutter ja helt opp til en time eller mer. Jeg har endel mer erfaring enn henne og hun sier derfor at hun har litt prestasjonsangst sammen med meg. Når jeg forsøker å snakke om dette synes hun det er vanskelig. Særlig å fortelle meg hva hun liker best...... hun sier rett og slett at alt er så godt. Hva skal jeg tro da? Kan dere jenter ha det godt uten at vi gutta merker at dere vrir dere i orgasmer? Jeg ønsker at hun skal elske seg selv og kroppen sin like mye som jeg elsker den og henne. Jeg vil at hun skal føle at det er naturlig å ha det godt og at hun skal finne ut mer om seg selv og hva hun liker. Jeg vet ikke om hun masturberer. Hun avviser det men jeg er ikke helt sikker..... Hvordan skal jeg få til dette? Jeg tenkte jeg skulle kjøpe boka til Gro: "Sex Ja takk" og gi den til henne..... Dette er et seriøst innlegg og jeg er veldig takknemlig for de svar jeg får. Særlig fra jenter som kanskje kjenner seg igjen i hennes måte å være på...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40467-er-noe-galt-%C3%B8nsker-svar-fra-gro-og-dere-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Jeg har også ett forhold bak meg og funnet ny mann,med fortid.Han kan ikke en gang si på tallet hvor mange han har vært med,og jeg kan fremdeles telle mine på en hand(ikke at DET gjør noe da*s*).Men han er med andre ord _mer_ erfaren enn meg.Dette gjør meg,som med dama di,litt sjenert liksom å gir meg litt prestasjonsangst.Har heller aldri opplevd deiligere sex med typen jeg har nå. Men det jeg har erfart,er at etterhvert så avtar prestasjonsangsten og jeg tør mer.Nettopp fordi jeg føler meg tryggere på ham å kjenner ham mer.Mener det samme sikkert skjer med fruen din.Jeg er heller ikke den som hyler ut,stønner,vrir meg og forteller etterpå hvor vanvittig godt det var,men det ER faktisk det.Ikke spør meg hvorfor jeg ikke vil gi utrykk for det,sånn er det bare(: Men jeg forstår du blir usikker av at hun "tier stille".Har vel egentlig ikke noe fasit svar til deg.Men som du ser er det andre som har det likt.KOMMUNIKASJON er vel tingen her(sier jeg,som tier også,hehe). Lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40467-er-noe-galt-%C3%B8nsker-svar-fra-gro-og-dere-andre/#findComment-152389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gro Isachsen, Sexpert Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 Hei Undrende! Det høres ut til at du og kjæresten din har funnet hverandre og er i ferd med å utvikle et spennende seksuelt fellesskap. Men det høres ut til at hun lider av pene-piker-syndromet. Det er en forestilling som har overlevd siden Victoriatiden som at på at "pene-piker" med god oppdragelse ikke nyter sex og heller ikke viser at de gjør det. Mange trenger hjelp for å bli kvitt syndromet. En god, aksepterende, åpen elsker hjelper. Men det er også viktig at jenter tar et personlig oppgjør med den påvirkningen som har ført til at de får et ampurtert sexliv. Det betyr blant annet at jenter og kvinner må slutte å fordømme andre av samme kjønn som tør vise at de er seksuelle vesener. Det høres ut til at hun er på rett vei og allerede nå tør vise mer av sitt sanneste jeg og derfor også eksperimentere mer med sine lyster. Tror at boka mi kan være til god hjelp for henne. Hovedbudskapet går nettopp på at kvinner må tørre å vise sin nytelse og sin egen sensualitet og seksualitet. Hundrevis av takkemailer tyder på at jeg har nådd fram med dette budskapet. Håper dere får mange nye skjelsettende seksualopplevelser! Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/40467-er-noe-galt-%C3%B8nsker-svar-fra-gro-og-dere-andre/#findComment-152439 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.