gurobs Skrevet 16. mars 2015 Del Skrevet 16. mars 2015 Var syk og hadde feber for ca 3 uker siden, følte meg i god nok form til å dra på skolen noen dager etter selv om jeg ikke var helt tipp topp. Etter det har jeg gått med konstant "feberkropp" (kald og varm, øm), er sliten, men har energi til hverdagslige ting, ukonsentrert, får raskt vondt i hodet og også fått noe tørrere hud. Har trent et par ganger uten å blitt syk dagen etter, men også fått feber igjen en gang før jeg har fått igjen symptomene uten å ha feber. Siste 2-3 årene har jeg hatt noen uker med slikt, gått til legen uten å ha funnet ut noe om det. Føler meg dårlig enda etter 3 uker, og begynner å bli veldig lei! Jeg selv tenker jeg kan ha mangel på vitaminer/mineraler, men vet ikke hvilke det kunne vært osv. Noen mistanker eller råd som jeg kan følge? Takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404680-febersymptomer-som-ikke-g%C3%A5r-vekk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.