AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 Del Skrevet 17. mars 2015 Er 48 år. Har de siste 8 mnd.hatt forskjellige symptomer. Det startet med mauring i noen fingre på høyre hånd. Dette pågikk en liten uke. Så dovnet et par tær bort på venstre fot. Samme opplegg, varer noen dager - og så blir alt normalt igjen. Er tidvis skjelven - mest på venstre side. Har vanskeligheter med å stå i ro, vaier liksom hele tiden. Har hatt problemer med urin, først klarte jeg ikke å kjenne at jeg var tissetrengt. Neste gang jeg ble plaget, måtte jeg plutselig tisse "hele dagen". Det kom lite urin, kjentes ut som om blæra ikke ble tømt. Ikke uvi, testa hos lege. Den lengste tiden jeg har vært "symptomfri", er ca.2 mnd. Har vært hos nevrolog, og han fant ingenting galt på den kliniske undersøkelsen. Er henvist til MR, mest fordi jeg mener noe er galt.Anonymous poster hash: 7b784...191 Anonymous poster hash: 7b784...191 Anonymous poster hash: 7b784...191 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404705-merkelige-symptomer-tegn-p%C3%A5-ms/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.