Martin Skrevet 1. april 2015 Del Skrevet 1. april 2015 Ovenstående er link til video av en mikroskopanalyse jeg gjorde. Hvis du ser på opptaket vil du se at det er ingen levende eller døde sædceller i vesken, kun små dråper. Forstørrelsen er 40x, 100x (her ville du tydelig sett små svømmende sædceller) og 400x (se spesiellt mot slutten). Jeg har forøvrig analysert sæden både ved øyesyn og med mikroskop og den var helt steril (ingen sædceller, og den var garantert ikke det før nevnte narkosebehandling. Jeg er en mentalpasient på dom og jeg mener beviselig å ha blitt utsatt for en ulovlig ufrivillig sterilisering under en narkosebehandling av tennene på sørlandet sykehus Arendal i juni 2014. Jeg opplevde å miste normal seksualfunksjon (ereksjon), eller funksjonen av prostata (som en jo kutter forbindelsen til ved en sterilisering) fra dag 1 etter denne behandlingen, og jeg hadde normal funksjon på dette området fram til denne behandlingen. Jeg har også opplevd inngrepet som invalidiserende ettersom jeg har fått sterkt nedsatt hormonbalanse etter inngrepet noe som sterkt foringer utbytte av og muligheten til å bedrive fysisk aktivitet. Dette er vel strengt tatt en alvorlig forbrytelse etter norsk lov? Kanskje dere burde rette et lite hint til Sørlandet Sykehus om at de snarest mulig burde tilby meg en gjenopprettelses operasjon (som jo skal være mulig ved en moderne sterlisering). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/404980-ulovlig-sterilisering-p%C3%A5-s%C3%B8rlandet-sykehus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.