Gå til innhold

Anbefalte innlegg

La pluttselig merke til en rød flekk på siden av ribbenet mitt som jeg ikke kan huske å ha lagt merke til før-

Den er litt opphevet og det var "flass" over den som jeg rev av. Ser litt ut som et sår som ikke har grodd helt ferdig eller en føflekk siden den er nesten helt oval når man ser den fra avstand. Den er ikke vond og klør ikke. 

Er litt bekymret for å si det mildt.

IMG_0145.jpgIMG_0148.png

Samboeren min sier hun aldri har lagt merke til den før. Så jeg ble litt nervøs... Mener å huske å ha hatt en tørr flekk der før, men ikke rød og så stor.

Den er ca 1cm lang og 5 mm bred litt opphevet

Jeg har sebroisk eksem i annsiktet og i øregangene bruker protopic der og er symptomfri. Men disse utslettene er ikke røde slik som denne flekken.

Endret av _subzero_
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405041-bekymret-over-r%C3%B8d-f%C3%B8flekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...

Det var visst psoriasis. Fikk krem og etter en ukes bruk er flekken nesten borte. 

Legen kunne ikke svare på 100% det men kan det spre seg? Han mente siden jeg kun hadde en og den jar vært der lenge(før den ble rød) så var det usannsynelig. Noen som har greie på det her?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...