Gå til innhold

bitteliten kul på brystet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har hatt en liten kul på høyre side av høyre bryst en stund nå, den er kanskje rundt 0,5 cm i diameter og helt ytterst ved hudenlaget.

Jeg dro til legen for et par måneder siden for å høre hva hun sa. Hun sa at kulen ikke var en del av brystvevet, og at jeg ikke burde bekymre meg siden jeg er så ung (jeg er 24). Hun sa det mest sannsynlig var en infeksjon i et inngrodd hår eller noe lignende, og jeg fikk en infeksjonsdrepende krem jeg skulle smøre på i 10 dager, og komme tilbake hvis det ikke var gått bort etter det.

Det gikk ikke bort etter 10 dager, men plutselig ble livet veldig travelt og jeg glemte at jeg burde dra tilbake.

Nå har den lille kulen vært der i rundt to år, den har ikke blitt større, men heller ikke blitt mindre. Jeg er bekymret for at det kan være, og tenkte kanskje noen her kunne komme med noen forslag for hva det kan være og/eller hva jeg burde gjøre?

Jeg har alltid forestilt meg og lest om kuler INNI brystet, og ikke som en del av hudlaget, men kan det fortsatt være brystkreft? 

Noen ganger føles det ut som om det gjør litt vondt i området rundt (... men det kan henne jeg innbiller meg det?!), og huden er litt rød der kulen er like under. 

Jeg VET at alle kuler burde sjekkes, og jeg derfor burde dra tilbake til legen, men jeg er nå i utlandet fram til november, og har ikke en fastlege jeg kan oppsøke, så alt av info jeg kan få her hadde hjulpet veldig. 

Anonymous poster hash: f1a12...f2e

Anonymous poster hash: f1a12...f2e
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/405051-bitteliten-kul-p%C3%A5-brystet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...