Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 http://forskning.no/forebyggende-helse-psykiske-lidelser/2015/03/ny-kognitiv-terapi-mot-spiseforstyrrelser?utm_source=apsis-anp-3&utm_medium=email&utm_content=unspecified&utm_campaign=unspecified 0 Siter
Gjest Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Litt på siden, men... Er det slik at dere i levanger (eller var det Stjørdal?) behandler de vanskeligste tilfellene med spiseforstyrrelser? Mener å ha lest det, men er ikke sikker. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. april 2015 Forfatter Skrevet 10. april 2015 Litt på siden, men... Er det slik at dere i levanger (eller var det Stjørdal?) behandler de vanskeligste tilfellene med spiseforstyrrelser? Mener å ha lest det, men er ikke sikker. Det er korrekt. De aller vanskeligste, som trenger tvangsbehandling, behandler vi i Levanger. 0 Siter
larimar Skrevet 10. april 2015 Skrevet 10. april 2015 Jeg måtte le litt, jeg skjønte ingenting når jeg begynte å lese. "Men dette har de jo brukt på haukeland i flere år??" Så leste jeg litt til og da ga det mening Men er det kun på haukeland de bruker cbt-e? Hva bruker de ellers i landet? Og hva skjer med de 30% som ikke responderer på cbt-e? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.